Deel verlichting RRC uitgevallen
-
tonnie
Deel verlichting RRC uitgevallen
Hoi,
sinds gisteren avond is een deel van mijn verlichting uitgevallen. De verlichting voor heeft geen stadslichten meer. Achter helemaal geen gewoonlicht, wel rem, mist en achteruitrij verlichting. Ook de verlichting van de intrumenten zijn dood. Dus geen lichtjes meer in de kmteller en klokjes. Terwijl de binnenverlichting weer wel brand??!!??
Wie o wie kan me helpen.....moet vanavond met aanhanger op pad en dan wil je toch wel goed verlicht zijn.
Gr,
tonnie
sinds gisteren avond is een deel van mijn verlichting uitgevallen. De verlichting voor heeft geen stadslichten meer. Achter helemaal geen gewoonlicht, wel rem, mist en achteruitrij verlichting. Ook de verlichting van de intrumenten zijn dood. Dus geen lichtjes meer in de kmteller en klokjes. Terwijl de binnenverlichting weer wel brand??!!??
Wie o wie kan me helpen.....moet vanavond met aanhanger op pad en dan wil je toch wel goed verlicht zijn.
Gr,
tonnie
-
Laurens - Larochunky
Re: Deel verlichting RRC uitgevallen
Is het geen zekering-probleempje?
Rest alsnog de taak om uit te zoeken waardoor de zekering er uitgeknald is (als dat zo is) maar deze combi van uitvallen lijkt me typisch zekeringwerk en geen massa of een stuk peertje.
groet,
Laurens
Rest alsnog de taak om uit te zoeken waardoor de zekering er uitgeknald is (als dat zo is) maar deze combi van uitvallen lijkt me typisch zekeringwerk en geen massa of een stuk peertje.
groet,
Laurens
-
tonnie
laurens,
weet je zo waar behalve onder de motorkap nog meer zekeringen zitten bij een RRC van 83?
ik dacht zelf ook aan een zekering maar kan geen defecte ontdekken
Gr,
tonnieLaurens - Larochunky schreef:
>
> Is het geen zekering-probleempje?
>
> Rest alsnog de taak om uit te zoeken waardoor de zekering er
> uitgeknald is (als dat zo is) maar deze combi van uitvallen
> lijkt me typisch zekeringwerk en geen massa of een stuk
> peertje.
>
> groet,
> Laurens
weet je zo waar behalve onder de motorkap nog meer zekeringen zitten bij een RRC van 83?
ik dacht zelf ook aan een zekering maar kan geen defecte ontdekken
Gr,
tonnieLaurens - Larochunky schreef:
>
> Is het geen zekering-probleempje?
>
> Rest alsnog de taak om uit te zoeken waardoor de zekering er
> uitgeknald is (als dat zo is) maar deze combi van uitvallen
> lijkt me typisch zekeringwerk en geen massa of een stuk
> peertje.
>
> groet,
> Laurens
-
Laurens - Larochunky
Ik rij een series dus ken de RRC niet van binnen.
Maar het moest haast dat er ergens binnen ook nog een zekeringkastje zit. Zelfs een series heeft een paar zekeringen onder de stuurkolom hangen.
RR rijders moeten me maar corrigeren / aanvullen.
Even onder de dash rondkijken..
succes!
Maar het moest haast dat er ergens binnen ook nog een zekeringkastje zit. Zelfs een series heeft een paar zekeringen onder de stuurkolom hangen.
RR rijders moeten me maar corrigeren / aanvullen.
Even onder de dash rondkijken..
succes!
-
Frans Bonnes
Denk eerder de lichtschakelaar overleden.
Alles wat nu niet brand zit op een draad.
fb
Alles wat nu niet brand zit op een draad.
fb
-
Jurriaan
Lichtschakelaar of misschien ergens nog stiekum een zwevende zekering tussen??
Jurriaan.
Jurriaan.
-
RoLandrover
het gaat in dit geval om 1 draad onder de dash,..
er zijn geen extra zekeringen,
en inderdaad ik verdenk de schakelaar.
deze even losnemen en de draden doorverbinden, dan weet je meer.
ik heb deze lichtschakelaar al meerdere keren in verschillende LR's vervangen en ben er nu klaar mee,..
of relais erachterplaatsen, en een nieuwe schakelaar,
of een shortcut zoals ik uit tijdgebrek heb gedaan,..een tuimelschakelaar op het dashboard gezet met een lampje erin.
grtn
Rolandrover
er zijn geen extra zekeringen,
en inderdaad ik verdenk de schakelaar.
deze even losnemen en de draden doorverbinden, dan weet je meer.
ik heb deze lichtschakelaar al meerdere keren in verschillende LR's vervangen en ben er nu klaar mee,..
of relais erachterplaatsen, en een nieuwe schakelaar,
of een shortcut zoals ik uit tijdgebrek heb gedaan,..een tuimelschakelaar op het dashboard gezet met een lampje erin.
grtn
Rolandrover