hoi allemaal, nou ja voor degenen die nog niet met vakantie zijn dan.
ik heb een vacuumpompje geplaatst en aan de rembekrachtiger aan gesloten, in de hoop meer remdruk te krijgen. het valt me eigenlijk een beetje tegen. het pompje komt uit een peugeot 205. als ik nu op hhet rem pedaal druk hoor ik een blazend geluid, moet ik er vanuit gaan dat mijn rembekrachtiger naar zijn grootje is? wie o wie heeft hier ervaring mee.
groet Jo Bemelmans
rembekrachtiger
-
Gert
Re: rembekrachtiger
Het lijkt me verstandig als je eerst uitzoekt waar hij precies dat geluid produceert. Het vacuumpompje produceert meer onderdruk, dus het zou kunnen zijn dat er een lek is ontstaan. Weet je wel zeker dat je de zuigkant hebt aangesloten ? Op het pompje staan twee pijltjes.
De remkracht vond ik gi-gan-tisch verbeterd toen ik dat pompje had geinstalleerd, een duidelijk verschil !
Groeten,
Gert
De remkracht vond ik gi-gan-tisch verbeterd toen ik dat pompje had geinstalleerd, een duidelijk verschil !
Groeten,
Gert
-
Gert
Overigens veranderd de remkracht niet, maar enkel de kracht die je zélf moet leveren om dezelfde remkracht te krijgen.
-
plaetje
jo, het moet een zuigend geluid zijn. en je kunt het kontroleren met er een vinger op te houden. zit er olie in en is de membraam goed
jo
jo