Ik heb ooit centrale vergrendeling ingebouwd in mijn 110, ging allemaal prima, nu heb ik gisteren ook nog elektrische ramen ingebouwd, de hoeveelheid draden die nu vanuit de deur de auto in moet begint nu wel flink te groeien.
Heeft iemand een fotootje waarop te zien is hoe deze draden origineel van deur naar auto lopen?
Heeft iemand een fotootje van de kabeldoorvoer van deur naar pos
-
88Serie123
Re: Heeft iemand een fotootje van de kabeldoorvoer van deur naar
Paul, Je kan het beste die rubber slangetjes bij de dealer halen van een Post 2002 Defender. Verder even kijken hoe dat in dat type zit en ook zo monteren. Je hoeft alleen een extra gat in de deurbekleding te maken en de strip op de deurpost, waar ook de sensor voor de binnenverlichting zit, iets in te korten. Ik heb dat ook zo gedaan.
Succes
Adriaan
Succes
Adriaan
-
bpv
Re: Heeft iemand een fotootje van de kabeldoorvoer van deur naar
Ik heb ook pas centrale vergrendeling ingebouwd. Ik heb toen de kabels door die rubber slangetjes gewurmd. Als ik de inbouwbeschrijving had gevolgd dan had ik ze onderlangs die metalen uithouder moeten tie-rippen. Was volgens mij ook een prima optie geweest en veel simpeler weg te werken.
Dat zou misschien ook nog een mogelijkheid kunnen zijn om je extra kabels langs te leggen
Bernd
Dat zou misschien ook nog een mogelijkheid kunnen zijn om je extra kabels langs te leggen
Bernd