hallo wij gaan naar afrika voor het goede doel met de barrelrally naar dakar .
onze koppeling van de discovery diesel uit 1991 is slecht. ( gaat extreem zwaar)
wie wil regen betaling van een normaal bedrag er een nieuwe koppeling inzetten???
de auto blijft in afrika voor het goede doel.
ik hoop dat er nog mensen zijn die willen helpen. de auto mocht al niet meer dan 500 euro kosten. wie o wie heeft er zin en tijd en wil toch wat bijverdienen
groeten van michel en saskia
06 555 555 38
brengen van de auto geen probleem
gezocht koppeling laro discovery
-
Huub Pennings
Re: gezocht koppeling laro discovery
Als ex barrelracer voel ik mij enigszinds aangesproken maar dit is een klus die je zelf kan klaren en waar je als belanghebbende m.i. dus niet een ander voor moet hangen.
Ik kan je begeleiding en een sleutelplek aanbieden voor gratis, lever zelf het zweet en bouw ondertussen je voertuigkennis op.
Dus tegen materiaalkosten zelf de zaak in orde krijgen.
Huub
tel 0644223693
(Die in november met zijn eigen disco 300Tdi naar Ghana gaat (proberen te) rijden en daar ook al 20 uur onder heeft gelegen)
Ik kan je begeleiding en een sleutelplek aanbieden voor gratis, lever zelf het zweet en bouw ondertussen je voertuigkennis op.
Dus tegen materiaalkosten zelf de zaak in orde krijgen.
Huub
tel 0644223693
(Die in november met zijn eigen disco 300Tdi naar Ghana gaat (proberen te) rijden en daar ook al 20 uur onder heeft gelegen)
-
bart
Re: gezocht koppeling laro discovery
Als je een nieuwe koppelingsset zoekt, ik kan ze voor 120 euro leveren, compleet en nieuw.