Range Rover: Hulp gezocht... omgeving Raalte

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart74

Range Rover: Hulp gezocht... omgeving Raalte

Bericht door Bart74 »

Een kennis van mij heeft die Wadham Stringer Range Rover ambulance gekocht en stuurt mij het volgende mailtje:

-- begin bericht --

Hey Bart,

Eerlijk gezegd had ik nog nooit van Wadham Stringer gehoord, inmiddels kwam ik er achter dat het een Engels ombouwbedrijf is. De man die er mee aan de slag is geweest, strandde dus ergens op 85 procent van het project en een groot deel van de nieuw gelegde bedrading is niet aangesloten. Er zitten drie accu's in, die via een splitter hun werk moeten doen. Aan boord verder een koelkast, een Eberspracher (schrijf ik dat goed?), waterpomp, omvormer, diverse stopcontacten, een lier, een fan, verstralers, breedstralers, niks aangesloten natuurlijk. Het rechttoe rechtaan sleutelwerk is niet mijn probleem, maar electronica wel. Ben een beetje bang om dingen fout te doen (of in the middle of nowhere te stranden) en ik wil er graag mee op vakantie over een week of vier, vijf.
Dus ik zou graag in contact komen met een LR-liefhebber die dit wel een mooi project vindt. En mij wil helpen om het een en ander safe en goed afgezekerd in bedrijf te krijgen. Een paar mooie ritjes in dit collectors item (en een redelijke vergoeding) horen daar natuurlijk bij.
Het gaat om een ex-Belgische RR Wadham Stringer Ambulance. Mijn plan is om er mee naar Scandinavie te gaan op visvakantie. Hij is nog niet bij de RDW geweest (spannend!). En dat idee voor de verzekering is in dank in mijn hersenpan geklonken.

Hoop dat je iemand voor me kunt vinden.

-- einde bericht --

Zijn er prikkers onder ons, in de buurt van Raalte of mensen die het sowieso leuk lijkt om zoiets goed te doen willen die dan met mij contact opnemen? Zelf weet ik wel één en ander van bedrading (niet veel) .. maar durf het zelf niet aan en heb er momenteel geen tijd voor.

Ik hoop dat iemand het een leuke uitdaging vind.

m.vr.gr

Bart Kuil
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Re: Range Rover: Hulp gezocht... omgeving Raalte

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Hoi

Als je kennis toevallig stratenmaker of stucadoor is kunnen wij mischien een dealtje sluiten en wil ik wel een poging wagen.

groet frank
Jurriaan

Re: Range Rover: Hulp gezocht... omgeving Raalte

Bericht door Jurriaan »

Als het niks met Frank wordt, misschien Aadje Draadje een mailtje sturen?

Jurriaan.
Plaats reactie