ja ga je bij tilburg de snelweg af en rijd je naar eht begin punt van de nieuwe route zie je vanaf de andere kant een discovery de snelweg afkomen en denk je he die ken ik maar wie?
daktent, disco 300 tdi zal zandgravertje wel zijn .
nee hoor wei dan wel even kijken grote antennne meerdere stickers op achterdeur.
uhmm blubberschurk dan maar dna is hij wel ver uit de buurt.
snel de 27 mc zoeken en aansluiten. rijd inmiddels naast hem en ja zwaaien allebij
een maal voor hem kregen we contact via de 27 mc bak.
lekker zitten kletsen en ik haakte af na een tijdje helaas.
hij vertelde me dat hij een auto voor vriendin ging ophalen.
ja wat voor een hoorde ik niet o goed en was denk ik wel een 4x4 volgens mij.
dat is dus echt toeval dat je zo elkaar tegen komt terwijl je honderden kilometers uit elkaar woont.
disco 1992
En ja wie kom je tegen !!!!!
-
blubberschurk
Re: En ja wie kom je tegen !!!!!
Hoi wouter
We waren idd opweg om een auto op te halen. Om precies te zijn een Suzuki Samurai. Leuk klein autootje voor een klein meisje Gister hebben we hem uitgetest in Alkmaar en weet je? Dat kleine kreng komt op sommige plaatsen nog verder dan de Laro!!
Het was idd puur toeval om elkaar daar tegen te komen, we hebbn jou overigens niet van de snelweg af zien komen, pas dat je achter ons zat hadden we het door.
Voor de rest een beetje gelukt met de rit voorrijden? Je hebt in ieder geval nergens vast gezeten anders hadden we je wel gehoord
Jurgen en Lonneke
BLUBBERSCHURK
We waren idd opweg om een auto op te halen. Om precies te zijn een Suzuki Samurai. Leuk klein autootje voor een klein meisje Gister hebben we hem uitgetest in Alkmaar en weet je? Dat kleine kreng komt op sommige plaatsen nog verder dan de Laro!!
Het was idd puur toeval om elkaar daar tegen te komen, we hebbn jou overigens niet van de snelweg af zien komen, pas dat je achter ons zat hadden we het door.
Voor de rest een beetje gelukt met de rit voorrijden? Je hebt in ieder geval nergens vast gezeten anders hadden we je wel gehoord
Jurgen en Lonneke
BLUBBERSCHURK
-
disco 1992
Re: En ja wie kom je tegen !!!!!
hey shurk,
inderdaad nergesn nog vastgezeten maar wel de weg helamaal kwijt in de rimboe en gas tank leeg en benzine nog maar paar liter.
was erg spannend
vervolgens zondag verder gegaan en weer het zelfde in een andere rimboe weg kwijt en alles leeg.
bijde keren net op tijd pompstation gevonden.
was leuk jullie tegen te komen.
disco 1992 en maatje
inderdaad nergesn nog vastgezeten maar wel de weg helamaal kwijt in de rimboe en gas tank leeg en benzine nog maar paar liter.
was erg spannend
vervolgens zondag verder gegaan en weer het zelfde in een andere rimboe weg kwijt en alles leeg.
bijde keren net op tijd pompstation gevonden.
was leuk jullie tegen te komen.
disco 1992 en maatje