Kom net in de garage en zie een enorme olievlek onder mijn defender 300tdi.
de auto uit de garage gereden. Daarna olie peilen, staat boven maximum!
Vorige week is de auto bij de garage geweest voor een grote beurt, olie ververst etc.
Volgens mij is er veel teveel olie in het blok gegooid.
Vraag: loost het blok bij teveel oliedruk de olie of is er een keerring bezweken?
Groeten,
Jaap
olielekkage
-
Ruben
Re: olielekkage
Is het wel motorolie?
Er zit immers nog meer olie in een landrover.
- differentieel?
- bak?
- stuurbekrachtiging
etcetc
Succes,
Ruben
Er zit immers nog meer olie in een landrover.
- differentieel?
- bak?
- stuurbekrachtiging
etcetc
Succes,
Ruben
-
macweekers110hcpu
bij TE veel olie bestaat altijd de kans dat de druk te hoog oploopt. Dus ik zou dat niet uitsluiten. (dan bestaat idd de kans dat de keerringen het begeven)
Doe er niets aan als je denkt dat het dat is. Zolang je er niet bent aan geweest kun je terug gaan naar de garage... en hun hierop aanspreken... enzo
als je eraan gaat sleutelen/olie aflaten dat zeggen hun... ja maar dat hebben wij niet gedaan.... enzo blablabla
Doe er niets aan als je denkt dat het dat is. Zolang je er niet bent aan geweest kun je terug gaan naar de garage... en hun hierop aanspreken... enzo
als je eraan gaat sleutelen/olie aflaten dat zeggen hun... ja maar dat hebben wij niet gedaan.... enzo blablabla
-
Jaap
Ik ga morgenochtend verhaal halen bij de dealer.
Het is duidelijk motorolie. De peilstok geeft nu circa een 1/2 cm boven maximum aan. Er ligt zeker een liter op mijn garagevloer.
Het is duidelijk motorolie. De peilstok geeft nu circa een 1/2 cm boven maximum aan. Er ligt zeker een liter op mijn garagevloer.