tomtom6 pda
-
Lar:-) Croft
tomtom6 pda
Mijn tomtom5 cd is gesneuveld en mijn PDA is factory default geraakt.
Heeft iemand een werkende TT6 beschikbaar?
Als je mij even mailt geeft ik een ftp server en een login/wachtwoord voor het uploaden.
Alvast bedankt
gr Paulo
<a href="[picasaweb.google.com] src="[lh4.google.com]; /></a>
Heeft iemand een werkende TT6 beschikbaar?
Als je mij even mailt geeft ik een ftp server en een login/wachtwoord voor het uploaden.
Alvast bedankt
gr Paulo
<a href="[picasaweb.google.com] src="[lh4.google.com]; /></a>
-
Grizzly
Re: tomtom6 pda
kijk eens op isohunt.com paulodaar kan je deze zo downloaden zoekterm "tomtom 6 pda"
mvg
Grizzly / Alex
mvg
Grizzly / Alex
-
Apke
Bel even met Willem van het 11e, die vertelde mij dat hij vrij veel had.
Apke
Apke
-
waalring-11e-echelon
Paul, ik kan dinsdag of woensdag wel even een cd tje in de schuur leggen
-
Mr Epic
Hoi,
Als je het nog nodig hebt hoor ik het wel. Ik heb TT6, normale versie maar ook SD card versie met alle mogelijke beschikbare kaarten. Dus zowat de hele wereld.
Groeten,
Remco
Als je het nog nodig hebt hoor ik het wel. Ik heb TT6, normale versie maar ook SD card versie met alle mogelijke beschikbare kaarten. Dus zowat de hele wereld.
Groeten,
Remco
-
Dennis
Ik vind vragen van deze orde hier niet thuis horen...
Er zijn zat manieren om aan illegale software te komen. Het vragen om illegale software geeft het prikbord een verkeerd image. Iemand uit de IT-brfanche zou beter moeten weten.
Er zijn zat manieren om aan illegale software te komen. Het vragen om illegale software geeft het prikbord een verkeerd image. Iemand uit de IT-brfanche zou beter moeten weten.
-
larocroft
Strikt genomen heb je gelijk. Helaas ben ik ook niet perfect. Ik geloof dat niemand dat is. Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die geen enkele illegale software hebben.
Verder ben ik wel een brave burger hoor....
Gr Paulo
Verder ben ik wel een brave burger hoor....
Gr Paulo
-
Dennis (van Heidi)
Even goede vrienden hoor, want ook ik doe wel eens wat aan 'die' software.. Alleen hoort het niet hier.. Verder succes met zoeken..
Dennis
Dennis