In ieder geval 5 motorblokken, maar ik heb nog veeeeeel meer ruimte, dus....
Ik kom zondagochtend aan in Hull, rij dan naar Leeds en heb dan de rest van de dag vrij. Maandagochtend rij ik van Leeds naar Grantham ( www.witham-sv.com ) en dan weer terug naar Hull.
Als ik iets voor iemand kan betekenen, ik ben die gevulde koeken zat, maar een flesje rode wijn of...
Ik zou heel erg geholpen zijn met een neuswiel+plus bevestiging voor mijn WideTrack Sankey. Punt is dat ik komende week in het buitenland zit, en het dus niet bij de boot op kan pikken? En met die wijn komt het wel goed, rood of wit?
Ze verkopen daar toch ook Sankey`s. Ik hoop dat ze een los neuswiel hebben met bevesteging. Als je dat voor me wil vragen graag. Hij moet wel voor een WT zijn die voor een "gewone" sankey zijn anders. Dus Rood moet het zijn, komt goed.
Ik hoor het wel als ik terug ben volgende week maandag.
Groet,
Rob V
en wat kost een 2,5 d blok in euro als er een voor mij meeneemt. (is dat dan goedkoper dan reviesie van de mijne.)
en waar en waaneer kan ik die dan halen
Let wel op de snelheidsindex van de Michelin XS.
De 7.50x16 versie heeft een maximum snelheid van 140km/h en mag daardoor niet op een Range Rover gemonteerd worden.
Ik verwacht dat de 7.00x16 versie dezelfde index heeft.
Weet je trouwens heel zeker dat je de XS wil hebben, dit zijn pure zandbanden en niet echt geschikt voor weggebruik.
Ze lijken vrij sterk op de XL, die daar beter geschikt voor zijn.
ik denk overigens niet dat we harder dan 140 gaan rijden, maar als ook daaronder de wegeigenschappen ondermaats blijven ga ik maar op zoek naar een paar (BFG?) AT's denk ik. die doen het waarschijnlijk beter in de regen en op asfalt dan de XL's.
let wel ff op als met banden rijdt die niet de snelheidsindex hebben dan je auto in theorie kan halen dat je wel wat uit te leggen hebt bij een ongeluk, zeker in het buitenland ben je de klos, al rij je nooit harder dan is toegestaan.
Toch maar eens naar die gaan kijken dan. Staan hier alleen nog maar uitgedroogde banden in 6.5R16, scheelt niet veel jaren of het zijn de originele bij de auto geleverd...