Ik ben van plan een defender te importeren vanuit de UK.
Waar moet ik op letten bij de export zodat ik later geen problemen krijg bij het importeren in Nederland?
Moet ik de auto transporteren op een autoambulance of zijn er ook mogelijkheden om hem terug te rijden?
Alvast bedankt voor alle tips!
groetjes,
Patrick,
die zijn defender mist en nu toch maar een benzine versie terug wil om het laro gevoel terug te krijgen
Importeren vanuit UK
-
Mr Epic
Re: Importeren vanuit UK
Patrick, gebruik ff de zoekfunctie er is hier de laatste tijd redelijk wat geschreven over dit onderwep.
Succes
Mr Epic
Succes
Mr Epic
-
Patrick
Mr Epic,
Ik hoop dat mijn zoektocht in de UK meer succes opleverd als mijn zoek opdracht in het archief.
Ik heb wel gevonden dat ik het V5 document nodig heb en goed moet controleren, maar of ik hem terug mag rijden is me nog een raadsel.
Al meen ik ook een keer een stuk te hebben gezien van iemand die een 110 heeft terug gereden uit schotland. Maar dat kan ik niet terug vinden.
Met vriendelijke groet,
PatrickMr Epic schreef:
>
> Patrick, gebruik ff de zoekfunctie er is hier de laatste tijd
> redelijk wat geschreven over dit onderwep.
>
> Succes
> Mr Epic
Ik hoop dat mijn zoektocht in de UK meer succes opleverd als mijn zoek opdracht in het archief.
Ik heb wel gevonden dat ik het V5 document nodig heb en goed moet controleren, maar of ik hem terug mag rijden is me nog een raadsel.
Al meen ik ook een keer een stuk te hebben gezien van iemand die een 110 heeft terug gereden uit schotland. Maar dat kan ik niet terug vinden.
Met vriendelijke groet,
PatrickMr Epic schreef:
>
> Patrick, gebruik ff de zoekfunctie er is hier de laatste tijd
> redelijk wat geschreven over dit onderwep.
>
> Succes
> Mr Epic
-
Jan Willem
nou hiermee heb je wel wat te lezen hoor.
[www.prikpagina.nl]
Links op de pagina staat een zoek balkje en daar kan ke net boven ook het archief als keuze optie kiezen.
Leef je uit.
Gr
JW, Been there, don that
[www.prikpagina.nl]
Links op de pagina staat een zoek balkje en daar kan ke net boven ook het archief als keuze optie kiezen.
Leef je uit.
Gr
JW, Been there, don that