Help:wat is een redelijke prijs voor een:

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
SasWijs

Help:wat is een redelijke prijs voor een:

Bericht door SasWijs »

Warn Lier 3600 3,8 ton
5 jaar oud en hoog uit 5 keer gebruikt!

Wie helpt me, ik wil niet teveel betalen maar het moet ook een geschikt type zijn voor mijn TD5.

Gr Sas
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Re: Help:wat is een redelijke prijs voor een:

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Sas,

Doe eens een fototje, 3600 is geen modelnummer. Lijkt erop dat het een m8000 is. Is volgens mij een prima lier voor jou 90. Weet je al of hij 12 of 24 volt is? en is hij compleet met relais etc? Hij heeft toch geen 5 jaar voor op die N56_89 PA$%& gezeten? Volgens mij moet je in de prijsklasse tussen de 300 en 500 euro denken.

groet frank
Jeroenm

Bericht door Jeroenm »

Hallo Sas, maar 5 keer gebruikt is geen garantie dat ie heel is en loopt. Ik heb mijn lier ook maar 4 keer gebrukt in 5 jaar tijd en toch zat de boel vast. Of laat hem nakijken en daarna kopen of zoek verder. Maak in ieder geval goede afspraken met de verkoper. Controleer ook de lierkabel, relais en electrokabels.

Groet,
Jeroenm
erik 110+LW

Bericht door erik 110+LW »

Bedenk goed wat je zoekt en er mee wilt gaan doen. Een Warn is een superlier, maar als je hem niet vaak zult gebruiken...Als je een beetje zoekt kun je voor minder dan 400 euro al een nieuwe 12000lbs lier helemaal compleet kopen.

Erik (die dat ook heeft gedaan en hem nog nooit nodig heeft gehad)
Rob Range Rover

Bericht door Rob Range Rover »

Precies,

Via Ebay zoeken, in Engeland zit Champion Power Equipment,

Die hebben regelmatig setjes goedkope Amerikaanse lieren, en omdat de dollar laag staat, kan dat wel 100 tot 150 euro in prijs uitmaken.

Verzendkosten zijn dan 30 pond, maar dan heb je een nieuwe die je nog terug kunt sturen als er iets mis mee is.

groet,

Rob Jolly Jumper
erik 110+LW

Ik heb via Marktplaats een 12000lbs gekocht. Particulier importeerd zelf, compleet met afstandbed (draad+draadloos), rollenvenster, kabel+haak en relaiskast.
Is dezelfde lier als verkocht door T-max.

Bij interesse moet je maar even mailen, kan je zijn adres krijgen. Hij gaat weer een partij bestellen.

Erik
Rob Range Rover

Bericht door Rob Range Rover »

Is dat een Extreme Terrain?

Ík had die namelijk ook via Champion, een 12000lbs 24 volts lier.
Ook met een kleine draadloze afstandbediening, met een sleutelhanger eraan.

Goed bedrijf, dadelijk nog eens even mijn Ebay antwoord inkloppen.

Binnen 2 dagen geleverd via DPD, netjes verpakt, tweemaal aangeboden, en je moet per mail toestemming geven voor afleveren bij de buren.

Netjes, ik kan niet anders zeggen.

groet,

Rob
erik 110+LW

Nee, was gewoon bij een particulier. Hij had er om te proberen eens 10 besteld in China, om er zelf 1 gratis aan over te houden. Goede actie vind ik, het is toch voor hem een gokje

Hij adverteerde op MP bij J##P onderdelen. Had ze in 12 of 24 volt.

Erik
Sergej

Bericht door Sergej »

Bij een bekende onderdelenboer in Gouda hebben ze ook al lieren vanaf 450 euro. Zijn volgens mij copien van de warn 8000.
Plaats reactie