hulp gevraagd
-
Robert W
hulp gevraagd
Ben ik nou zo dom? Ik begrijp niet helemaal hoe mijn reservewiel hier op te plaatsen. Heeft iemand misschien een fotootje van zo'n bevestiging met het wiel er op?
Het lijkt niet helemaal te passen?????
<a href="[www.mijnalbum.nl] '>
Het lijkt niet helemaal te passen?????
<a href="[www.mijnalbum.nl] '>
-
Robert W
Re: hulp gevraagd
Ik heb het pannetje zonder slot dus alleen met 2 bouten en de 2 stalen hoeken. Ik neem aan dat de stalen hoeken over de velg heen gaan en dat je daarmee het wiel op de motorkap vastklemt. Alleen moeten de nokken van de stalen hoeken in de boutopeningen passen van het wiel en staan dan de hoge nokken omhoog?
Op die manier trekt het krom als ik de bouten aandraai. Ik heb wel een standaard series wiel maar het lijkt ergens niet goed te passen of ik doe iets heel stoms.
Op die manier trekt het krom als ik de bouten aandraai. Ik heb wel een standaard series wiel maar het lijkt ergens niet goed te passen of ik doe iets heel stoms.
-
Hermen Vlothuizen
De nokken klemmen tegenover elkaar de randen van de velg vast; ze horen niet in de boutopeningen.
Hermen
Hermen
-
Lorenz
Hoi,
Ik heb er zoeen als rechts op het plaatje staat, en bij mij (niet origineel) zitten er 2 stukken tapeind m12 in de 2 buitenste gaten, vastgezet met moeren. Ik leg mijn wiel erop en met een stevig plaatje alu en 2 borgmoeren zit m'n wiel vast.
Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought'
Ik heb er zoeen als rechts op het plaatje staat, en bij mij (niet origineel) zitten er 2 stukken tapeind m12 in de 2 buitenste gaten, vastgezet met moeren. Ik leg mijn wiel erop en met een stevig plaatje alu en 2 borgmoeren zit m'n wiel vast.
Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought'
-
Robert W
Het voelt zo onnatuurlijk aan. Ik kon me niet voorstellen dat het goed was zo.
Goed, ik zal hem dan maar aandraaien voor ik hem kwijt ben.
Goed, ik zal hem dan maar aandraaien voor ik hem kwijt ben.
-
ro koster
Nee, ze moeten andersom met de hoge nok naar beneden steunend op het pannetje. Met de korte nok de lucht in.
Succes!
Groet Ro.
Succes!
Groet Ro.
-
Robert W
Maar waar is dan de kleine nok voor?
In de onderdelengids staan ze met de grote nok omhoog? Zie tweede posting.
????
In de onderdelengids staan ze met de grote nok omhoog? Zie tweede posting.
????
-
Hermen Vlothuizen
"In de onderdelengids staan ze met de grote nok omhoog? Zie tweede posting."
Zo zit het bijmij ook en als ik het me goed herinner, kun je bij mij de onderdelen zelfs niet loshalen om ze eventueel andersom vast te zetten.
Hermen
Zo zit het bijmij ook en als ik het me goed herinner, kun je bij mij de onderdelen zelfs niet loshalen om ze eventueel andersom vast te zetten.
Hermen
-
Dennis101
De grote nok moet naar beneden en afhankelijk van de breedte (5" of 5.5"van de velg heb je bijbehorende onderdelen nodig.
Er zijn/waren twee verschillende noklengtes verkrijgbaar.
Dennis B.
Er zijn/waren twee verschillende noklengtes verkrijgbaar.
Dennis B.
-
Andrew V8 RRC
als je een band lek rijdt dan draai je idd de kleine nokjes naar beneden, anders ligt je velg los op je motor kap te bungelen ( efftjes dan)
dit is omdat de vier rubberen steun plaatjes die je als het goed is op je motor kap hebt onder de band steunen en niet onder de velg rand.
Dus met een opgepomte band staan de lange nokken naar onderen, als ik me niet vergis zijn er ook nog langere te krijgen voor xstreeme velgen.
Althans zo staat het in de gebruiksaanwijzing van onze series one 80".
suc6 Groet Andrew
dit is omdat de vier rubberen steun plaatjes die je als het goed is op je motor kap hebt onder de band steunen en niet onder de velg rand.
Dus met een opgepomte band staan de lange nokken naar onderen, als ik me niet vergis zijn er ook nog langere te krijgen voor xstreeme velgen.
Althans zo staat het in de gebruiksaanwijzing van onze series one 80".
suc6 Groet Andrew
-
Robert W
Toch raar dat in alle documentatie de grote nokken naar boven getekent zijn?
Waarschijnlijk zullen deze bij mij dan te kort zijn omdat ik er 5,5" wielen op heb en er origineel natuurlijk 5" op zat.
Waarschijnlijk zullen deze bij mij dan te kort zijn omdat ik er 5,5" wielen op heb en er origineel natuurlijk 5" op zat.