Soms zit het tegen ...... soms zit het mee
-
Apke
Soms zit het tegen ...... soms zit het mee
Zoals al eerder gemeld ben ik bezig met het opknappen van een 2,5 liter Diesel blok. Twee bouten van de waterpomp afgebroken met alle ellende van dien.
Ik had gedacht om morgen avond maar weer eens naar de loods (van het 11e) te rijden om verder te stoeien met de afgebroken bout.
Dat had ik dus gedacht.
Larrie staat nu voor het huis met een lekke koppelingsleiding. De onderste leiding lekt bij de aansluiting met de slave cilinder. Losgehaald, gecontroleerd, weer vast gedraaid, koppeling ontlucht (trap en tap systeem).
Leek dicht, totdat ik even tegen de leiding tikte.
Baal Baal Baal.
Ik kon nog net (steeds de koppeling op druk trappen) de auto van de oprit naar de parkeerplaats rijden, bijvullen, en terug de oprit op. De caravan moest terug naar de stalling (ditmaal achter de Swift).
Daar gaat de planning ....... totdat.
Mijn liefhebbende vrouw mij aanbiedt om de leiding te halen in Ede en doodleuk zegt: Je hebt toch een paar dagen vrij, zolang je op zondag maar thuis bent (haar verjaardag) mag je van mij sleutelen.
Wat heb ik toch een wereldvrouw.
Apke
Ik had gedacht om morgen avond maar weer eens naar de loods (van het 11e) te rijden om verder te stoeien met de afgebroken bout.
Dat had ik dus gedacht.
Larrie staat nu voor het huis met een lekke koppelingsleiding. De onderste leiding lekt bij de aansluiting met de slave cilinder. Losgehaald, gecontroleerd, weer vast gedraaid, koppeling ontlucht (trap en tap systeem).
Leek dicht, totdat ik even tegen de leiding tikte.
Baal Baal Baal.
Ik kon nog net (steeds de koppeling op druk trappen) de auto van de oprit naar de parkeerplaats rijden, bijvullen, en terug de oprit op. De caravan moest terug naar de stalling (ditmaal achter de Swift).
Daar gaat de planning ....... totdat.
Mijn liefhebbende vrouw mij aanbiedt om de leiding te halen in Ede en doodleuk zegt: Je hebt toch een paar dagen vrij, zolang je op zondag maar thuis bent (haar verjaardag) mag je van mij sleutelen.
Wat heb ik toch een wereldvrouw.
Apke
-
herman-lux
Re: Soms zit het tegen ...... soms zit het mee
zie jouw thread "(landrover) vriendschap is..............."
geluk gewenst met zo'n vrouw...........
geluk gewenst met zo'n vrouw...........
-
waalring-11e-echelon
Weten we alles van. Overigens zit ik ook te denken om naar de schuur te gaan dus als je hulp nodig hebt morgen (of sleep) bel dan even.
-
Apke
Dank voor het aanbod Willem.
Morgenavond zal het wel de oprit worden
Ap
Morgenavond zal het wel de oprit worden
Ap
-
Iceman
Inderdaad ze zijn er... wereldvrouwen. Heb er ook zo een. Daarom heefts ze stuurbekrachtiging gehad voor moederdag 
nog 3 nachtjes slapen..
groet en sterkte,
William - Iceman
[www.kennedy.web-log.nl]
nog 3 nachtjes slapen..
groet en sterkte,
William - Iceman
[www.kennedy.web-log.nl]
-
paulus
kijk maar uit, ze met iets van je is mijn idee!
heb jij overigens nog een seal voor de fairey naaf gevonden?
groet paul
heb jij overigens nog een seal voor de fairey naaf gevonden?
groet paul
-
Rob Range Rover
Ik ken het!
Ik heb nu al elke kant van ons huis een auto staan.
Daar kwamen dan vanmiddag nog wat kinderfietsen bij, ik heb vakantie en dus kwamen de vriendinnetjes van mijn dochter vragen of ik dit en dat kon maken.....
Dus staan die auto's nu nog steeds op dezelfde plaats.....
Wat heb ik toch een fantastische dochters!
Die vaders komen ze dan halen, en staan allemaal mijn bier op te drinken en naar mijn Range Rovers te koekeloeren......

Morgen naar Voerendaal, fietstocht met de Range, fietsen naar Valkenburg, en dan terug met de trein, en in Valkenburg weer de fietsen ophalen met diezelfde Range.
ik ben benieuwd.....
groet en succes,
Rob
Ik heb nu al elke kant van ons huis een auto staan.
Daar kwamen dan vanmiddag nog wat kinderfietsen bij, ik heb vakantie en dus kwamen de vriendinnetjes van mijn dochter vragen of ik dit en dat kon maken.....
Dus staan die auto's nu nog steeds op dezelfde plaats.....
Wat heb ik toch een fantastische dochters!
Die vaders komen ze dan halen, en staan allemaal mijn bier op te drinken en naar mijn Range Rovers te koekeloeren......
Morgen naar Voerendaal, fietstocht met de Range, fietsen naar Valkenburg, en dan terug met de trein, en in Valkenburg weer de fietsen ophalen met diezelfde Range.
ik ben benieuwd.....
groet en succes,
Rob