Zondag een heerlijke dag bij de West Friese toerrit, ietseerder vertrekken vanwege het inpakken en rijden naar de camping. Bij het automuseum lekker gekeken en klaar voor vertrek naar huis, nou dat werd dus een prettige rit in de 4e versnelling want ik had totaal geen koppelingsdruk meer en kon dus niet schakelen.
Olie reservoir bekeken, en daar zit volgens mij voldoende in staat een cm onder de rand, wel grijs dus moet vervangen worden. Wat kan het zijn ??? want ik heb de gehele rit geen enkel probleem met zowel de koppeling als de versnelling gehad.
Pas nadat ik weer weg wilde rijden geen koppeling meer ging nog net in de 4e en thats it.
Hoor graag waar ik naar moet kijken, want in de handboeken lees ik eigenlijk geen probleem analyse.
Koppelings probleem
-
paulus
Re: Koppelings probleem
controleer de slave cilinder eens
als die nat is heb je het probleem gevonden
in ieder gval zou je kunnen beginnen de boel te verversen en kijken of er enige mate van herstel is
ook kan je naar de flexibele slang kijken aan het schutbord
als die week is en je ontkoppelt komt er een grote bel op te staan ipv dat de drukgroep ontkoppelt
suc6 paul
als die nat is heb je het probleem gevonden
in ieder gval zou je kunnen beginnen de boel te verversen en kijken of er enige mate van herstel is
ook kan je naar de flexibele slang kijken aan het schutbord
als die week is en je ontkoppelt komt er een grote bel op te staan ipv dat de drukgroep ontkoppelt
suc6 paul
-
Kevin110
Hey ,
Ik zou ook de bovenste eens controleren heb deze week het zelfde aan de hand gehad , Slave eruit niks aan te zien . En bij de bovenste ook geen lek , maar als ik pompte kwamen er alles borrels in. Nieuwe gehaald en probleem was verholpen.
Gr Kevin110
Ik zou ook de bovenste eens controleren heb deze week het zelfde aan de hand gehad , Slave eruit niks aan te zien . En bij de bovenste ook geen lek , maar als ik pompte kwamen er alles borrels in. Nieuwe gehaald en probleem was verholpen.
Gr Kevin110
-
paulus
dat kan ook, slave is meestal de boosdoener heb ik ervaren.
als de bovenste het probleem is zou ik de slave ook meteen doen
die komt anders toch wel op een iets later tijdstip maar binnen de periode van ,,had ik die dan ook meteen maar gedaan,,
als de bovenste het probleem is zou ik de slave ook meteen doen
die komt anders toch wel op een iets later tijdstip maar binnen de periode van ,,had ik die dan ook meteen maar gedaan,,
-
Geert jan
OPGELOST, bleek prut in te zitten (ook bijna niets) gespoeld en gevuld met DOT 3 koppelt en schakelt alsnooit tevoren
Thanks voor alle info
Thanks voor alle info