Vraag over Bluettooth Pocket PC
-
Marcel Clerx
Vraag over Bluettooth Pocket PC
Heeft er iemand ervaring met het paren tussen de telefooninstallatie in de auto en een Pocket PC van HP, en specifieke tips hoe je dit kunt laten werken? Het volgen van de handleiding werkt niet.
-
Gerben tB
Re: Vraag over Bluettooth Pocket PC
Kun je je vraag wat specifieker stellen ? Met andere woorden wat bedoel je + merk en type nummer van de apparatuur
-
Marcel Clerx
Ik rij in een Freelander 2 HSE Td4, gisteren gekocht. Ik probeerde mijn Pocket PC te paren, een HP IPAQ Communicator hw 6500. Maar hij geeft de foutmelding 'connection failed'.
-
D'daîp IIa Johan Smit
Als eerste moet je beide b.t. instellen dat ze zichtbaar zijn voor andere bt app (optie in het menu) Daarna laat je de pocket pc zoeken naar aanwezige bt app, (telefoon) -> bevestigen en password toevoegen op beide app. en de boel is gepaard.
Optie "zichtbaar voor andere app" weer uitschakelen.
Gr. Johan
Optie "zichtbaar voor andere app" weer uitschakelen.
Gr. Johan
-
Marcel Clerx
Hi Johan,
Thanks. Vanuit de pocket PC de auto benaderen lukte prima. Andersom werkt (nog) niet.
Marcel
Thanks. Vanuit de pocket PC de auto benaderen lukte prima. Andersom werkt (nog) niet.
Marcel
-
fred101
en het resultaat van deze paring is een pocket pc op wielen 
Fred101
Fred101
-
D'daîp IIa Johan Smit
Het is de vraag of het b.t. protocol was in de landrover is ingebouwd
wel kan samenwerken met het b.t. protocol van Hp.
De hw 6500 zal qua protocol waarschijnlijk gelijk zijn aan de h6340 en de hw6515c.
En die worden niet ondersteund door landrovers bluetooth.
Deze link geeft een overzicht.
[www.landrover.be]
en
[www.landrover.be]
Johan
wel kan samenwerken met het b.t. protocol van Hp.
De hw 6500 zal qua protocol waarschijnlijk gelijk zijn aan de h6340 en de hw6515c.
En die worden niet ondersteund door landrovers bluetooth.
Deze link geeft een overzicht.
[www.landrover.be]
en
[www.landrover.be]
Johan
-
Iceman
Nou mij geen freelander twee dus....in een Land Rover 110 uit 1984 werken mijn HP 6515 en 6915 prima met bijvoorbeeld een Parrot BT systeem (iest van 135 euries) of een BT oor van HP.
Groet,
Iceman
Groet,
Iceman