Stage One Register

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marijn

Stage One Register

Bericht door Marijn »

Het word toch wel tijd een register op te zetten van/voor eigenaren met een SIII V8.
Aanmelding kost in principe niets!
Het doel van het register: voor zover mogelijk vaststellen welke er nog rondrijden (of stilstaan), en het uitwisselen van kennis/onderdelen tussen de leden
onderling.
Er komt geen club, geen jaarvergaderingen, ieder die zich aanmeld bepaald zelf
in hoeverre hij/zij actief wil zijn binnen het register. Wel word er gewerkt aan een website waar leden elkaar kunnen "ontmoeten" en evt. nieuwe leden zich kunnen aanmelden.
Eventueel kan er een 'treffen' worden georganiseerd, uiteraard vrijblijvend van aard.
Een plaatje erbij is leuk, graag beslist niet groter dan 1 MB ivm dial-up connectie.
Mail voor aanmelding of vragen naar info@stageoneregister.com

Marijn
Edgar

Re: Stage One Register

Bericht door Edgar »

Hoi Marijn,

Goed plan, ik voelde mij al een beetje alleen op de wereld.

Mijn Stage 0ne is een station wagon in rijdende staat van 21 Maart 1980. Kilometer stand 128.000. Staat: Twee rotte achterdeuren, klepstoters moeten vervangen worden, her en der wat las werk. De vooras is niet geweldig. Ik ben dus opzoek naar onderdelen.

Ik zal wel e.a. mailen naar je stageone register.

Groeten
Edgar 109V8
Eric

Bericht door Eric »

Edgar,

Ik heb onlangs een sloop 109 V8 gekocht. Deze kar dient als extra voor mijn juist opgeknapte 109 V8. Veel onderdelen zijn echter niets meer waard, maar toch zit er nog wel genoeg aan. Stuurhuis in dik in orde en zo zijn er nog zat dingetjes. Mijn "goede" 109 V8 is net door de keuring, verder heb ook ik heb mij inlaten schrijven bij Marijn zijn registratie-systeem. Mail maar als je wat nodig bent, dan kan ik zien of het nog in die sloopbak zit.

Greetings,
EricEdgar schreef:
>
> Hoi Marijn,
>
> Goed plan, ik voelde mij al een beetje alleen op de wereld.
>
> Mijn Stage 0ne is een station wagon in rijdende staat van 21
> Maart 1980. Kilometer stand 128.000. Staat: Twee rotte
> achterdeuren, klepstoters moeten vervangen worden, her en der
> wat las werk. De vooras is niet geweldig. Ik ben dus opzoek
> naar onderdelen.
>
> Ik zal wel e.a. mailen naar je stageone register.
>
> Groeten
> Edgar 109V8
Edgar

Bericht door Edgar »

Hoi Eric,

Ik zoek twee achterdeuren en een vooras en eigenlijk ook nog een andere uitlaat, maar de uitlaat wil ik vervangen voor een nieuwe en staat bij mij op het budget van volgend jaar. Hopelijk is volgende week het laswerk klaar en dan gaat die van mij ook voor de APK.

Groeten
Edgar
109V8
Plaats reactie