Ziet er schitterend uit.
Ik heb een vraagje over foto 2 en 6, op foto 2 lijkt het alsof de zijkanten (gezet met zetbank?) elkaar niet raken. Op foto 6 is het een "bak" geworden. Hoe heb je dat gedaan?
Klopt, de bakken zijn eigenlijk uit 2 delen gemaakt. Ik heb dus 2 platen per bak 90 graden omgezet. Heb ik met een kantbankje gedaan. Alles uit 1 plaat zetten kon niet. De 2 halve bakken zitten met hoeklijntjes en popnagels aan elkaar.
Duidelijk? Je zou ze ook helemaal met hoeklijn op kunnen bouwen. Afgekit met sealer en popnagels is het erg sterk.
En hangen deze nu aan het aluminium of zitten zenog ergens anders vast? Kan me vorostellen dat een kratje of een jerrycan wat zwaar is om zo aan het alu genageld te zitten. Vandaar mijn vraag.
Sander, in principe hangen ze enkel aan de zijkanten. Ik denk dat dit sterk genoeg is overigens. Bij de 109 hadden we het ook zo en daar ging het prima.
Maar de grote bak (voor het wiel) loopt vlak over een dwarsbalk waar de rocksliders mee aan elkaar verbonden zijn. Daar ga ik denk ik nog een rubberen prop ofzo tussen meppen tegen doorzakken.