hallo allemaal,
zoals een aantal van julie weten is er binnenkort weer driffield festival in de UK, is er al eens iemand van u heen geweest? ik had het idee om daar eens te gaan kijken naar een leuke belastingvrije 90, nou is mijn vraag..... hebben ze daar wel auto's te koop voor rond de 4000 euro? het is toch een hele onderneming vanuit ons kikkerland en ik wil wel weten of er een kans van slagen is. mijn dank is groot.
mvg Camino
Driffield
-
Gerard
Re: Driffield
Ik ben nooit in Driffield geweest maar wel naar de LRO Shows in Billing en Peterborough.
Er worden wel auto's aangeboden, maar het aanbod is zeker niet overweldigend.
Het gaat toch vooral om (al dan niet tweedehands) onderdelen en accessoires.
Gerard
Er worden wel auto's aangeboden, maar het aanbod is zeker niet overweldigend.
Het gaat toch vooral om (al dan niet tweedehands) onderdelen en accessoires.
Gerard
-
LaRo'69
Re: Driffield
Driffield is hartstikke leuk, en beregezellig!!
Mijn vrouw en ik zijn er een paar jaar geleden geweest ( naar de show )
Enorm veel andere mensen leren kennen dan op de shows zoals Peterborough
enz.
Absoluut de moeite waard om heen te gaan, al was het maar om de totaal andere sfeer dan op andere shows.
Er is veel tweedehands te koop, evenals nieuw.
Ik weet niet precies meer wat het tripje ons toen gekost heeft, maar je bent met de boot erbij toch al snel enkele honderden euro's kwijt die weer gecompenseert worden door de lage ponden.
cheers!
Robert.
Mijn vrouw en ik zijn er een paar jaar geleden geweest ( naar de show )
Enorm veel andere mensen leren kennen dan op de shows zoals Peterborough
enz.
Absoluut de moeite waard om heen te gaan, al was het maar om de totaal andere sfeer dan op andere shows.
Er is veel tweedehands te koop, evenals nieuw.
Ik weet niet precies meer wat het tripje ons toen gekost heeft, maar je bent met de boot erbij toch al snel enkele honderden euro's kwijt die weer gecompenseert worden door de lage ponden.
cheers!
Robert.