[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) Vétte uitzending van 'gek' - Land Rover Prikbord
Land Rover Prikbord
Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
De uitzending gaf een goed beeld van de Landrover liefde (en dat iedereen nu voor eens en altijd gezien heeft dat het geen PC-hoofdstraat traktoren zin).
zelf de groninger vlag was op de achtergrond nog in beeld at kleine vlaggetje op mijn auto met de motorkap open tijdens het laatste interview. haha
jaja was er niet aan te zien haha gaat om het idee he!
zag er luk uit allemaal
had jij niet een rode bodywarmer aan die dag ?
Ik zag een man met een rode bodywarmer een een petje bovenop haar wat verdaaaaaacht veel op dat van jou leek...
volgens mij zagen wij jou op de rug.
Ik heb het hoor jongens 2x dvd en 1x op vhs dus gaat goed komen
ik heb alleen nog niet genoeg dvd's zijn al besteld dus het gaat goed komen.
ik kwam er goed op.
En mijn vriendin vond me er goed op staan hoor! Want ik zei dat ze op nummer 1 kwam dus dat waardeerde ze wel.
degen die nog geen dvd heeft besteld stuur me maar een mail of post maar een bericht dan komt het goed
de komende 1,5 week worden ze verzonden .
ik ga gauw aan de slag
kosten €2,00 iets duurder dan eerst gemeld maar er komt wel iets moois aan dan hoor.
en als ik dat zeg dan is dat natuurlijk kijk maar naar de fotocolage die ik had gemaakt voor aad. die was ook gaaf.
ik ga maar alvast gauw aan het werk voor jullie
groetjes wouter
disco 1992