Is al eerder langsgekomen.
Da's toch geen geld.
[www.domeinenrz.nl]
Gr.
Jan
AFNORTH 110 300 tdi
-
Sjoerd
Re: AFNORTH 110 300 tdi
Nou geen geld......
Als je de invoerrechten en btw erbij opteld zit hij toch al tegen de €7000,- en voor die centen zie je tegenwoordig al hele mooie 300 tdi's voorbij komen. Iets meer op de klok maar voor dat je deze in een mooie lak hebt zitten ben je ook weer €1500,- verder. In mijn ogen niet zo heel goedkoop, maar zeker niet duur.
Sjoerd
Als je de invoerrechten en btw erbij opteld zit hij toch al tegen de €7000,- en voor die centen zie je tegenwoordig al hele mooie 300 tdi's voorbij komen. Iets meer op de klok maar voor dat je deze in een mooie lak hebt zitten ben je ook weer €1500,- verder. In mijn ogen niet zo heel goedkoop, maar zeker niet duur.
Sjoerd
-
bas
En bovendien kan je hem niet horen lopen, laat staan proefrijden. Je hebt geen idee wat je koop. je mag er alleen naar kijken en een bod doen..
-
Bart van Dessel
Ik had 3500 geboden maar vind het eigenlijk helemaal niet erg dat ik 'm niet heb. Zou ik 'm hebben dan zou ik 'm niet invoeren, gewoon een '84 chassis eronder, en die kleur, is wel apart...
gr, Bart
gr, Bart
-
Puffino
ik had erge interesse maar uit zelfbescherming niet geboden. Goed zo, anders had ik hem nog gehad ook....
En ik HEB al zoiets
Ik ben het eens met Sjoerd: is niet echt duur maar met dichte ogen iets moeten kopen is ook een gok he. Je weet nooit precies wta je koopt bij Domeinen.
Sander Lelieveld
En ik HEB al zoiets
Ik ben het eens met Sjoerd: is niet echt duur maar met dichte ogen iets moeten kopen is ook een gok he. Je weet nooit precies wta je koopt bij Domeinen.
Sander Lelieveld