[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) Update: Waxcoatevent 2005 - Land Rover Prikbord
Land Rover Prikbord
Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Reeg,
ik zit er wel over te denken om te komen, maar e.e.a. hangt af van de APK-keuring. Mijn Land Rover moet voor de 27e van deze maand gekeurd zijn, en ik ben nog bezig om 'm APK gereed te maken. Ik weet echter nog niet zeker of er nog aan het chassis gelast dient te worden...
Enfin, kun je mij noteren als 'mogelijke kandidaat'?
Mvg
Harry & de 'RUS'
(1983 S3 SWB, Ex-British Telecom '83-'92 Telephone District Scotland-West / Brits kenteken: A780 RUS)
Foto's: [rus.fotopic.net]
nou reeg ik kom en ik probeer mijn broer ook zo gek te krijgen dat hij mee komt dus in elk geval 1 disco en misschien 2 ik probeer nog meer mensen uit zeeland mee te krijgen maar of dat gaat lukken nou dat hoor je wel
Wat heb ik fout gedaan?
In dit 'draadje' zijn er diverse Land Rover eigenaren, die interesse getoond hebben en iedereen krijgt als antwoord: 'check je mailbox'. Ik ga ervan uit dat diegenen dan gedetailleerde info krijgen of een aanmeldingsformulier.....Ik echter niet; ben ik over het hoofd gezien?
Mvg
Harry & de RUS
is dit een besloten evenement of kunnen lr met mail adres oldenbroek @cs.com ook mee .Wij bezitten diverse wax coats en wellies ,oke ik chek mijn mail box ,anton en dietert 90 def 109 cabrio