landrover paginamarkt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Willem Ketelaar

landrover paginamarkt

Bericht door Willem Ketelaar »

Goeiemorgen,

wat is dit,

Op de paginamarkt staat een landrover aangeboden voor een leuke prijs.
we reageren en krijgen een telefoonnummer, dus even gebeld en een afspraak gemaakt. vrijdagmorgen kunnen we hem bekijken. de verkoper zegt snel geld nodig te hebben en een kijker op zaterdag dus haast is geboden. aangezien er een kenteken zichtbaar is kijken we ook even de site van de rdw. het kenteken komt niet voor in het bestand. dus op vrijdag morgen net voor vertrek even gebeld met de verkoper en spreken op zijn voicemail in met de vraag waarom het kenteken niet voorkomt in het bestand van de rdw. 15 min later belt de verkoper
dat de auto reeds vanmorgen vroeg verkocht is?
beetje raar.

groet Willem Ketelaar.
Dan

Re: landrover paginamarkt

Bericht door Dan »

heel vaag,

het verhaal zal wel niet kloppen ! dus je hebt jezelf een hoop ellende bespaard.
wat dat betreft is de rdw site een geschenk.
je hebt dan ook nog die verkopers die het kenteken afplakken, zegt ook genoeg !

gr Dan
Eric

Bericht door Eric »

Kan ook een auto zijn die al lang stil stond en niet in het bestand staat. Want je zegt niet erbij of het een auto met apk etc was. Of hij is naar het buitenland verkocht en daarom niet meer zichtbaar.

En ik heb ook al eens afgesproken, optie gevraagd omdat ik 2 uur moest rijden. Kom je er en staat hij het met een andere koper af te handelen. Zijn zat mensen waar je geen afspraken mee kunt maken hoor!
Willem Ketelaar

Bericht door Willem Ketelaar »

Dit is de text die geschreven staat bij de advertentie:

Heel erg nette(nu nog geschorste)88 uit 1984. Nét wb vrij. Nieuwe paraboolveren. Nieuwe remmen. Nieuwe banden op stalen disco velgen. De auto is vrijwel helemaal strak (maar moet gewassen). De auto heeft een bekleed (origineel) hemeltje, rubber mattensets en 90/110 stoelen. De auto heeft nu nog geen apk (heeft bijna een jaar stilgestaan tot ie wb vrij werd)maar dit is wel te regelen. De diesel is 5x gelagerd. De auto heeft een trekhaak (ook op kenteken)

Zoals het hier staat beschreven staat hij op nl kenteken. We hadden een afspraak gemaakt voor deze ochtend en belde hem met onze vraag om 8.30 uur. Ook had hij ons telefoonnummer.

Willem Ketelaar
Eric

Bericht door Eric »

klinkt inderdaad raar want dan had hij gewoon in het bestand moeten staan...

En ja dat je met sommige mensen geen fatsoenlijke afspraken kunt maken komt nog vaak genoeg voor helaas...
Mike

Bericht door Mike »

Ik heb je verhaal zitten lezen en kwam dezelfde auto ook tegen , dus ook even gecheckt het kenteken was slecht zichtbaar doordat deze achter de voorbumber zat maar met het kenteken BF-48-XH had ik toch echt een Landrover 88 hardtop
zonder apk want deze was 16-02-2008 vervallen.
Advies goed zoeken en dan pas roepen!!!
Gr Mike
Plaats reactie