tips voor kampeerweekend?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Willem de Groot

tips voor kampeerweekend?

Bericht door Willem de Groot »

Allereerst: heb gisteren de beginners lascursus gevolgd bij Rustbuster.nl. Zeer de moeite waard, ik durf nu alles aan elkaar te lassen! (en heb dat ook gedaan ;-))

Ten tweede: met de nieuwe (laro maagdelijke) vriendin wil ik het weekend van 28 maart een leuk weekend kampeer tripje maken. Vrijdagavond weg, zondagavond terug. Wie weet er nog een leuk gebied op 3-5 uur rijden van utrecht (duitsland of belgie dus) waar je niet al te illegaal kan kamperen in het bos (slapen in de auto) en nog eens een leuke wandeling kan maken of anderszins van de natuur kan genieten?

Bvd voor de mooie aanbevelingen!
Marc-my-Words

Re: tips voor kampeerweekend?

Bericht door Marc-my-Words »

Dag Willem,

als je 3 tot 5 uur vanuit Utrecht recht naar het Zuiden rijdt, nu ja, niet helemaal recht maar via de gebaande autowegen, dan ben je vlgs mij al in leuke contreien. Als je een niet te langzame LandRover hebt ben je zelfs al een eindje in Frankrijk.
Zelf zou ik kiezen voor het gebied waar de Maas België binnenkomt. Voldoet zo lijkt mij aan je programma van eisen, en het geeft je direct een echt buitenland/vakantiegevoel.
(Ik kom daar al een eeuwigheid, en het blijft leuk. Maar gewoonlijk ga ik wel een maandje later, het kan nog aardig koud zijn, en kaal is het er nu ook nog, pas begin mei komt er een sprint waarin de blaadjes aan de bomen komen die hier al langer ontluiken.)

Marc
Eli Geefhuizen

Re: tips voor kampeerweekend?

Bericht door Eli Geefhuizen »

Willem,
Kijk eens op onderstaande site, ik heb geen aandelen maar het ligt in een heel mooie omgeving (net niet in het buitenland) met mogelijkheden om te greenlanen en er is zelfs een of-road parcours in de buurt.
[www.camping-meuleman.nl]
Prettig weekend, Eli
Plaats reactie