Achterbank bekleding 109 Stagwag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michiel 109 V8

Achterbank bekleding 109 Stagwag

Bericht door Michiel 109 V8 »

Nog maar eens goeie morgen,

Mijn achterbank is finaal versleten. Dwz, het schuim is nog goed maar de rest zit er zeg maar niet meer op. Bij paddocks en andere kom ik dat ding ook nooit tegen. Heeft iemand een adresje waar je deze wel nog kan krijgen?

Of heeft iemand deze al eens opnieuw bekleed met sky en wat waren de ervaringen? Heb je misschien een matenplan gevonden zoals in de Haynes staat voor de series II stoelen?

Greetz,

Michiel
kees

Re: Achterbank bekleding 109 Stagwag

Bericht door kees »

ik heb wel eens de banken opnieuw bekleed met een grote lap skaileer, gekocht bij de lokale tapijthandel. Heb toen een dunne houten plaat tegen de onderkant gezet om het skai op vast te nieten. Bleef goed zitten en zag erg strak genoeg uit

gr
Kees
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Ging laatst voor heel weinig een compleet interieur van een vroege 110 CSW weg, dat past volgens mij ook. Zullen vast wel meer kopers van een belastingvrije 110 zijn die het interieur (laten) moderniseren en zo het klassieke interieursetje over hebben.

Jurriaan vanuit Maastricht.
RB

Bericht door RB »

Hallo Michiel,

Ik heb voor mijn 109 een hele mooie skai op marktplaats gekocht en deze samen met mijn stoelen bij een auto stoffeerder gebracht. mijn achter en zijbanken en de 3 voorstoelen bekleden kost in totaal 450 euro ( inclusief de skai)

Gr,

Rinaldo
Michiel 109 V8

Bericht door Michiel 109 V8 »

Thx, ik ga op de markt wel even op zoek naar sky. Ik fix het er wel zelf onder, veel erger dan nu kan het niet worden. Ik heb nu een zitting van zwarte ductape!! ;-)

Greetz,

Michiel
Plaats reactie