[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 276: mysqli_fetch_assoc(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 340: mysqli_free_result(): Couldn't fetch mysqli_result [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) Rijden Brabant zondag? - Land Rover Prikbord
Land Rover Prikbord
Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Ik kan nog niet met de auto rijden. Heb vorige week een gesprongen blinde darm gehad en er natuurlijk aan geopereert. Daarom deze keer niet. Trouwens volgende zondag een rit die ik heb uit gezet en dan moet ik gezond zijn.
De operatie is geluk, alleen herstellen duurt altijd te lang. Hoop maandag de auto te kunnen laten keuren in Dommelen. APK = toch ieder jaar nodig en maandag = het weer zo ver.
> Hmmm... rond drie uur bij de "hut van mie pils"?
>
> [www.mie-pils.nl]
"De Hut" is lastig te bereiken... Makkelijker is vlak bij een afslag
of bij een kerk (parkeerplaats genoeg).
Ook kun je in de buurt van de Hut volgens mij niet echt veel
op onverharde wegen rijden.
> Ligt dicht bij de afslag A2 (afsl 31 Waalre/eindhoven)
Nee, Waalre is afslag nr 33 !!!
Of ik er ben hangt van mijn knie af, ik ga even proberen of
ik wel kan rijden ...
Ik lees wel waar het is.
Waar vertrekken we nu? En hoe laat?
En kan ik eventueel met iemand meerijden (vanaf het vertrekpunt),
want de hele middag zelf rijden houdt mijn knie niet vol...