Op marktplaats kwam ik Pertronix electronische ontsteking tegen voor alle Rover V8 motoren. € 299,- en men zegt een topproduct, ik ken het niet. Wie wel??
advertentienummer :234647347
groetjes, bart
wie kent Pertronix V8 electr. ontsteking?
-
Benno
Re: wie kent Pertronix V8 electr. ontsteking?
Erg duur. Pertronix die ik heb is gewoon een klein blokje ter vervanging van je contactpunten. Kosten iets meer dan 100 nieuw dacht ik. Probleemloos in de praktijk bij mij nu ca. 3 jaar in gebruik. Jouw advertentie wiijst op een volledige verdeler. als je verdeler nog weinig spelingheeft zou ik het blokje proberen. als alles al slecht is het misschien een goede optie.
groet,
Benno
groet,
Benno
-
Roy
Re: wie kent Pertronix V8 electr. ontsteking?
Hallo Benno,
Heb jij 'm toevallig in een 109 V8 (3.5)? En wat jij beschrijft, da's dus wat anders / eenvoudigers (?) dan zo'n 'trompet' (Flamethrower) die je hele verdeler vervangt? Bij de mijne merk ik dat de plaat waar de contactpunten op vastgezet worden, wat speling heeft. Dan is de verdeler in z'n geheel vervangen door zo'n set van 199,00 misschien wel de moeite waard.
Groet, Roy
Heb jij 'm toevallig in een 109 V8 (3.5)? En wat jij beschrijft, da's dus wat anders / eenvoudigers (?) dan zo'n 'trompet' (Flamethrower) die je hele verdeler vervangt? Bij de mijne merk ik dat de plaat waar de contactpunten op vastgezet worden, wat speling heeft. Dan is de verdeler in z'n geheel vervangen door zo'n set van 199,00 misschien wel de moeite waard.
Groet, Roy