Vraag aan Jo Forster
Vraag aan Jo Forster
Hallo Jo,
enige tijd geleden bood je een onderblok aan van een 2.25 dieselmotor met versleten zuigerveren en krukaslagers voor ? 50,- . Is die nog te koop ?
Zo ja mail me dan even als je wilt. dgelderman@planet.nl
B.v.d. Groet Dirk
enige tijd geleden bood je een onderblok aan van een 2.25 dieselmotor met versleten zuigerveren en krukaslagers voor ? 50,- . Is die nog te koop ?
Zo ja mail me dan even als je wilt. dgelderman@planet.nl
B.v.d. Groet Dirk
Re: Vraag aan Jo Forster
He die Dirk ,heb Jo zien rijden met zijn oude blok . wil je een mistservice gaan beginnen? zullen we binnenkort weer ens samen een stukkie rijden?? heb landterfanter regelmatig zien staan maar rijdend istie toch mooier
C.U. Gheert
C.U. Gheert
Re: Groene schavuit
Hoi Gheert,
bij mij wordt het ook steeds mistiger, vooral als ik 'm start. Olieverbruik wordt gestaag meer en de rookpluimen in de spiegel steeds duidelijker. Hij start en rijdt echter nog altijd goed. Dus ik hoop dat ik in alle rust een goedkoop blokje op de kop kan tikken, deze voorzien van nieuwe zuigerveren (e.v.t. nieuwe zuigers) en lagerschalen en hem t.z.t. verwisselen met het huidige blok. Jouw Groene Schavuit is ook weer in de running las ik ? Ik hoop dat je nu kunt rekenen op wat meer geluk.
met de Schavuit, heb je inmiddels wel verdiend dacht ik. Een keer het terrein in zal wel volgend jaar worden. Heb het momenteel erg druk en m'n moeder is ook erg ziek. Als de dood op de loer ligt moet je toch op z'n minst zeer regelmatig en voldoende aandacht tonen. Ik kan zo snel niks belangrijkers bedenken eigenlijk.
Groet Dirk
bij mij wordt het ook steeds mistiger, vooral als ik 'm start. Olieverbruik wordt gestaag meer en de rookpluimen in de spiegel steeds duidelijker. Hij start en rijdt echter nog altijd goed. Dus ik hoop dat ik in alle rust een goedkoop blokje op de kop kan tikken, deze voorzien van nieuwe zuigerveren (e.v.t. nieuwe zuigers) en lagerschalen en hem t.z.t. verwisselen met het huidige blok. Jouw Groene Schavuit is ook weer in de running las ik ? Ik hoop dat je nu kunt rekenen op wat meer geluk.
met de Schavuit, heb je inmiddels wel verdiend dacht ik. Een keer het terrein in zal wel volgend jaar worden. Heb het momenteel erg druk en m'n moeder is ook erg ziek. Als de dood op de loer ligt moet je toch op z'n minst zeer regelmatig en voldoende aandacht tonen. Ik kan zo snel niks belangrijkers bedenken eigenlijk.
Groet Dirk
he Dirk wist niet dat dat landterfanter zo slecht was en wat je moeder betreft heel veel sterkte toegewenst als ik ergens mee kan helpen moet je niet schromen om mij te vragen.
C.U. Gheert
C.U. Gheert
Gheert en Dirk, even een misverstant uit ge weg helpen. Ik ben in het bezit van twee blokken, 1 zit in de auto (hier zijn in een zuiger de veren kapot) en een blok die in de garage ligt zijn de zuigers de veren en de lagers versleten. En deze ga ik volgenda maand zelf opknappen. (het laten = mij nu te duur) daarom zelf. Maar Gheert ik rij nog dat is nu zelfs op het net te zien (kijk maar eens bij 4ft.be)
jo
jo
Tja Gheert help me maar hopen dat een van de cheomokuren aan wil slaan bij m'n moeder. Meer dan dat kan helaas niemand doen in dit geval. En wat Landterfanter betreft die stopt waarschijnlijk voorlopig nog niet met roken. Als ik hem maar niet al te veel eis van hem. Hij moet me immers dagelijks naar m'n werk brengen en dat doet ie trouw.
Groet Dirk.
Groet Dirk.
Ik begrijp Jo, dat ik verder moet zoeken. Jammer, succes overigens met het zelf reviseren. Lijkt me eigenlijk een mooi en leerzaam karweitje.
Groet Dirk.
Groet Dirk.
Oh Jo dat wist ik niet, veel succes met de revisie
C.U. Gheert
C.U. Gheert