Wie weet er waar ik V8 stickers kan krijgen voor mijn 110 V8 uit 1983, die net Coniston green is gespoten? Ik hoor het graag.
groet Goos
stickers V8
Re: stickers V8
Mark Jansen, Rimmer Bros, John Craddock, Padock, Liebrechts 4x4 parts enz enz enz, maar zou je niet veel liever het chromen embleem van de Rover p5 en p6 gebruiken? heb ik ook op de RR
Rangie
Rangie
Waar kan je die krijgen? En wat kost het? Is dat ook voor op de zijkant links en rechts voor het portier?
groet Goos
groet Goos
ik zag ze ook liggen (ook die grote voor de zijkant waarop staat LAND ROVER V8) bij het 1e tentje binnen links op de sort-out in Naarden afgelopen zomer
Er stond een engelsman te verkopen en Remco stond ernaast met zijn little Landies
gr.peter
Er stond een engelsman te verkopen en Remco stond ernaast met zijn little Landies
gr.peter
De originele stickers zijn te koop bij British 4x4 (stonden naast mij op de sortout)
www.british4x4.nl
verder zijn ze vast ook te koop bij een heleboel andere handelaren, maar van British 4x4 weet ik het zeker.
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
www.sosstrays.be
www.british4x4.nl
verder zijn ze vast ook te koop bij een heleboel andere handelaren, maar van British 4x4 weet ik het zeker.
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
www.sosstrays.be