Range Rover Classic Diesel
Range Rover Classic Diesel
Kan iemand mij een beetje een idee geven wat een RRC met dieselblok nog moet kosten? Je ziet ze haast nooit.. voor hoeveel gaan ze doorgaans in NL? En de UK?
De auto hoeft zeker niet perfect te zijn, als het chassis/blok nog maar in orde is. Dit omdat ik de mogelijkheid aan het bekijken ben om een NCF Traka te bouwen. (Maar dan op diesel, zoals het hoort bij een off-roader) [www.ncfblitz.freeserve.co.uk]
De auto hoeft zeker niet perfect te zijn, als het chassis/blok nog maar in orde is. Dit omdat ik de mogelijkheid aan het bekijken ben om een NCF Traka te bouwen. (Maar dan op diesel, zoals het hoort bij een off-roader) [www.ncfblitz.freeserve.co.uk]
Re: Range Rover Classic Diesel
Hi,
Op marktplaats staat er eentje, maar erg duur.15.000 eurtjes.
Groet Ruud.
Op marktplaats staat er eentje, maar erg duur.15.000 eurtjes.
Groet Ruud.
VM kan ik afraden,
niet de best geschapen motor. (tenzij je de auto heeeeel erg netjes behandeld, maar dat weet je van je voorganger natuurlijk nooit)
gr,
Roland
niet de best geschapen motor. (tenzij je de auto heeeeel erg netjes behandeld, maar dat weet je van je voorganger natuurlijk nooit)
gr,
Roland
opzich is de VM een goed blok het enige vervelende is dat de koppen wat rottig te onluchten zijn mits dit altijd goed gedaan is er niks aan de hand.
maar ik zou toch mijn geld op een TDI zetten
maar ik zou toch mijn geld op een TDI zetten
Bij Henk Ter Horst in de Krim staat er een met 200TDI voor €3350,-
[www.terhorst4x4.nl]
Op de 4e pagina bij voorraad.
Dennis B.
[www.terhorst4x4.nl]
Op de 4e pagina bij voorraad.
Dennis B.
Hoi
kan je dan niet beter een disco kopen, die zijn een stuk goedkoper en staan op hetzelfde chassis.
groet Frank
kan je dan niet beter een disco kopen, die zijn een stuk goedkoper en staan op hetzelfde chassis.
groet Frank
Range Rover Diesel?????????
Ze zijn wel gebouwd maar in een RangeRover hoort geen dieselmotor.
Er zijn toch ook geen Ferraries en Lambo's met een dieselmotor.
En Off-Roaden gaat echt het beste met een V8
Henk
Er zijn toch ook geen Ferraries en Lambo's met een dieselmotor.
En Off-Roaden gaat echt het beste met een V8
Henk
jeetje wat zijn die 38A's al in prijs gedaald zeg:
Bouwjaar dec. 1994
Bordeaux rood metallic
NL Geel kenteken
Airco - ABS - Cruise Controle - Alarm
LM Velgen
Elektrisch schuifkanteldak
Lederen bekleding
Automatische transmissie
Voor nog geen 9000 euri. Zie je maar weer dat de echte kosten in het rijden zitten en niet in de aanschaf
gr.
peter
als ik een mooie diesel eerder had gevonden dan onze stage had ik die misschien aangeschaft dus ik ben niet speciaal bevoorordeeld m.b.t. V8en, maar een diesel in een RR.... is vloeken in de kerk
Bouwjaar dec. 1994
Bordeaux rood metallic
NL Geel kenteken
Airco - ABS - Cruise Controle - Alarm
LM Velgen
Elektrisch schuifkanteldak
Lederen bekleding
Automatische transmissie
Voor nog geen 9000 euri. Zie je maar weer dat de echte kosten in het rijden zitten en niet in de aanschaf
gr.
peter
als ik een mooie diesel eerder had gevonden dan onze stage had ik die misschien aangeschaft dus ik ben niet speciaal bevoorordeeld m.b.t. V8en, maar een diesel in een RR.... is vloeken in de kerk
Vanaf welk jaar zijn Disco's gebouwd? Het zou fijn zijn als er voor zo'n hobby-wagen een oldtimerregeling getroffen zou kunnen worden, want dat scheelt behoorlijk in de kosten.
@Henk, nope, mijn offroader zal toch echt een diesel moeten hebben.. maar ik heb wel aan een compromis gedacht: misschien een Ford of een Dodge V8 turbodiesel. Maar dat brengt natuurlijk weer de nodig problemen met zich mee...
@Henk, nope, mijn offroader zal toch echt een diesel moeten hebben.. maar ik heb wel aan een compromis gedacht: misschien een Ford of een Dodge V8 turbodiesel. Maar dat brengt natuurlijk weer de nodig problemen met zich mee...
hoi
Een oldtimer range rover chassis, dat word al heeeel lastig, voor het kenteken betaal je als je pech hebt rond de 2000 euro, chassis krijg je er dan voor een paar duppies bij. maar volgens mij werden ze destijds niet als diesel geleverd. Word wel lastig met de 1/3 regeling. Maar als ik jou was zou ik in engeland opzoek gaan daar rijden wel classic diesels rond van voor 1980 en kosten ze ook niet het godsvermogen wat ze hier wel kosten.
groet frank
Een oldtimer range rover chassis, dat word al heeeel lastig, voor het kenteken betaal je als je pech hebt rond de 2000 euro, chassis krijg je er dan voor een paar duppies bij. maar volgens mij werden ze destijds niet als diesel geleverd. Word wel lastig met de 1/3 regeling. Maar als ik jou was zou ik in engeland opzoek gaan daar rijden wel classic diesels rond van voor 1980 en kosten ze ook niet het godsvermogen wat ze hier wel kosten.
groet frank