Ik vraag mij af of er verschil zit tussen de veeruitslag van een 88 en van een 109 (Achteras, beide met paraboolveren)? De bevestiging van beide type assen en schokbrekers is namelijk anders en ik vraag mij af of dat verschil zich ook uit in de vering. Heeft iemand deze ervaring?
Groet,
Adriaan
Veeruitslag achteras
Re: Veeruitslag achteras
De Vering tijdens rijden veranderd niet
maar bij een 88 is de max uitslag minder
Dit is inderdaad de plaatsing van de demper
De lengtes zijn het zelfde
Anno
maar bij een 88 is de max uitslag minder
Dit is inderdaad de plaatsing van de demper
De lengtes zijn het zelfde
Anno
Re: Veeruitslag achteras
Ben ik niet met je eens.
Achter demper 88" heeft een ingedrukte lengte van 320mm en een uitgetrokken lengte van 515mm en dus een slag van 195mm.
Een achterdemper van een 109" ingedrukt 315 en uitgetrokken 495 en dus 180mm slag.
Dit komt doordat de 109 demper aan de bovenkant van de as bevestigd zit. Een creatieve oplossing hiervoor is onderplaten van een 88" op een 109" zetten(en natuurlijk de dempers) Deze info bij TIC van de site gehaald.
Groet, Jan F.
Achter demper 88" heeft een ingedrukte lengte van 320mm en een uitgetrokken lengte van 515mm en dus een slag van 195mm.
Een achterdemper van een 109" ingedrukt 315 en uitgetrokken 495 en dus 180mm slag.
Dit komt doordat de 109 demper aan de bovenkant van de as bevestigd zit. Een creatieve oplossing hiervoor is onderplaten van een 88" op een 109" zetten(en natuurlijk de dempers) Deze info bij TIC van de site gehaald.
Groet, Jan F.