Oversteek naar Engeland
Oversteek naar Engeland
Ben van het weekend op en neer geweest naar Engeland (en een extra RR mee terug genomen :+) met Transeuropa Ferries. Nu heb ik absoluut geen aandelen of zo bij die firma, maar ik wil hem toch wel even onder de aandacht brengen. Ze varen sinds september van Oostende naar Ramsgate, tegen zéér voordelige prijzen. Accommodatie aan boord is super, restaurant en bar, en ontzettend vriendelijk personeel. Zeker een prima alternatief voor de reeds bekende overtochten, het is mij in elk geval geweldig bevallen.
Hoeveel mazzel kan je trouwens hebben, we troffen op de heenreis de directeur aan boord, en zijn nu bezig voor Land Rover rijders een soort van standaard groepskorting te regelen. Stond de man heel positief tegenover. Mocht er meer bekend worden wat dat betreft, laat ik jullie uiteraard zo gauw mogelijk weten.
Website: www.transeuropaferries.com
Groeten,
Danny.
Hoeveel mazzel kan je trouwens hebben, we troffen op de heenreis de directeur aan boord, en zijn nu bezig voor Land Rover rijders een soort van standaard groepskorting te regelen. Stond de man heel positief tegenover. Mocht er meer bekend worden wat dat betreft, laat ik jullie uiteraard zo gauw mogelijk weten.
Website: www.transeuropaferries.com
Groeten,
Danny.
Re: Oversteek naar Engeland
Danny,
das goed nieuws, ik wilde komend jaar sowiezo al graag naar engeland, en dan combineren met Billing.
Super werk!
succes met je nieuwe range
gr,
Rolandrover
das goed nieuws, ik wilde komend jaar sowiezo al graag naar engeland, en dan combineren met Billing.
Super werk!
succes met je nieuwe range
gr,
Rolandrover
datum ? Billing 2005 ?
Wanneer is Billing in 2005 ? kan ik de data's alvast in m'n agenda zetten.
gr.
Jan Aart
gr.
Jan Aart
Danny,
Wil je niet ongerust maken, maar een v-d schepen is voormalig zusterschip
van Herald of free enterprise.
Als ze de klep maar dicht houden dus.
groet,
Peter
Wil je niet ongerust maken, maar een v-d schepen is voormalig zusterschip
van Herald of free enterprise.
Als ze de klep maar dicht houden dus.
groet,
Peter
Re: datum ? Billing 2005 ?
Meen me te herinneren dat we dit jaar nog iets zouden afspreken Bowy hoe wat waneer.
Grtz Hans Hoekstra
Grtz Hans Hoekstra
Billing 14 - 17 juli 2005
beste mensen
De noordelingen moeten zeker iets afspreken. Inmiddels hebben de noordelingen zo veel ervaring met KC(?) rijden opgedaan in 2004. Dat wil je zeker niet missen in 2005
Afgelopen weekeinde al even met Dorris naar Reeg in Steenbergen geweest met autotrailer en Bowy daar weer boven op...........uh,......uh.....: zijn auto dus.
Dorris vond het heerlijk, lekker trekken; beetje naar links, beetje naar rechts, maar vooral vooruit.
Kortom als ik aan Billing 2005 denk heb ik er al zin in.
De kaartjes had ik al in de zomer van 2004 van miss Billing gekregen. En jullie?
So Long Roelof
?= Kleine Colonne
De noordelingen moeten zeker iets afspreken. Inmiddels hebben de noordelingen zo veel ervaring met KC(?) rijden opgedaan in 2004. Dat wil je zeker niet missen in 2005
Afgelopen weekeinde al even met Dorris naar Reeg in Steenbergen geweest met autotrailer en Bowy daar weer boven op...........uh,......uh.....: zijn auto dus.
Dorris vond het heerlijk, lekker trekken; beetje naar links, beetje naar rechts, maar vooral vooruit.
Kortom als ik aan Billing 2005 denk heb ik er al zin in.
De kaartjes had ik al in de zomer van 2004 van miss Billing gekregen. En jullie?
So Long Roelof
?= Kleine Colonne
Re: datum ? Billing 2005 ?
Lijkt me geweldig om met meerderen erheen te gaan!
enige waar ik rekening mee moet houden zijn de exacte dagen, daar mijn vriendin nu al voor 15 dec haar vakantie moet regelen op haar werk.
hoe kunnen we dit kortsluiten? mijn idee is om er meteen de vakantie aan te plakken.
gr,
Roland
enige waar ik rekening mee moet houden zijn de exacte dagen, daar mijn vriendin nu al voor 15 dec haar vakantie moet regelen op haar werk.
hoe kunnen we dit kortsluiten? mijn idee is om er meteen de vakantie aan te plakken.
gr,
Roland
Welke ?? Heb er nu twee gezien, en ze zijn allebei droog gebleven
Oleander.
Maar maak je niet ongerust, ze worden best wel gecontroleerd, al moet ik zeggen
dat het aardig oude schepen zijn. Misschien een soort varende Laro's. Hier en
daar een voorhamertje ertegen en hij zit weer dicht.
groet,
Peter
Maar maak je niet ongerust, ze worden best wel gecontroleerd, al moet ik zeggen
dat het aardig oude schepen zijn. Misschien een soort varende Laro's. Hier en
daar een voorhamertje ertegen en hij zit weer dicht.
groet,
Peter
Ik hou me aanbevolen voor billing, (kan er geen genoeg van krijgen.)
Anton
Anton
Geinig, dat was op de heenweg. Idd. zijn de schepen enigszins op leeftijd, maar ze zien er prima uit. Geeft wel een gezellige sfeer moet ik zeggen. Maar was die open klep niet een fout van het personeel? Dat is nu toch echt wel veranderd, gelukkig maar *D.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.