Land Rover op eBay!!!
Land Rover op eBay!!!
Kijk eens even op ebay. Daar staat een hele mooie series II station wagon te koop. De auto staat in Oostenrijk, maar dat mag de pret niet drukken. Het bieden loopt binnen anderhalf uur af, prijs ligt nu op 2900 euro of zo.
groet,
Andre
groet,
Andre
Re: Land Rover op eBay!!!
Andre.
Als je zo'n mededeling plaats zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de link erbij te plaatsen, dat zoekt wat makkelijker.
Of zet het objectnummer erbij.
Alvast bedankt
Frans Bonnes
Als je zo'n mededeling plaats zou je dan zo vriendelijk willen zijn om de link erbij te plaatsen, dat zoekt wat makkelijker.
Of zet het objectnummer erbij.
Alvast bedankt
Frans Bonnes
www.ebay.nl
sorry, want ik ben niet zo thuis in de digitale techniek. (vandaar dat ik een Land Rover rij)
Andre
sorry, want ik ben niet zo thuis in de digitale techniek. (vandaar dat ik een Land Rover rij)
Andre
Andre.
Met de link bedoelde ik alles wat in de adresbalk staat met kopieeren en plakken kan je die hier plaatsen.
Met objectnummer bedoel ik het nummer dat op de betreffende eBay-pagina rechtsboven staat.
Frans Bonnes
Met de link bedoelde ik alles wat in de adresbalk staat met kopieeren en plakken kan je die hier plaatsen.
Met objectnummer bedoel ik het nummer dat op de betreffende eBay-pagina rechtsboven staat.
Frans Bonnes
Bedankt.
Helaas niets voor mij, is een 4 cylinder.
Als ik er een koop wil ik eigenlijk een 6 pitter.
Of nog liever een V8 Stage One
Frans Bonnes
Helaas niets voor mij, is een 4 cylinder.
Als ik er een koop wil ik eigenlijk een 6 pitter.
Of nog liever een V8 Stage One
Frans Bonnes
He Frans, moet Andre ook even naar Oostenrijk rijden om hem voor je op te halen of kan je dat wel ?
Maar het is wel een mooi ding, toch?
Andre
ps
Ik snap nu ook hoe je een link maakt, Frans
Andre
ps
Ik snap nu ook hoe je een link maakt, Frans