Met draaiende motor kan ik opeens niet meer schakelen. Bij ingetrapte koppeling blijft de pook in vrij-stand, is nergens in te krijgen. Bij koppeling los lukt het wel (bij draaiende motor !) om door achteruit heen te drukken.
Bij motor uit schakelt ie probleemloos, zowel bij koppeling ingetrapt als los
Wat is hier aan de hand ?
Serie3 stage-one 1980
B.v.d !!, . Johan
Koppelingsprobleem ?
Re: Koppelingsprobleem ?
Veelal is een van beide cilinders stuk, bij mij was de hulpcilinder op de versnellingsbak stuk.
Theo
Theo
en bij mij een lekkende stang (doorgescheurd) het stuk dat van het hulpkopeling naar boven loopt langs het schutbord. Gemaakt door een bedrijf in Ede en zeer tevreden.
jo
jo
Bekend verhaal...bij ons was de bovenste koppelingscilinder lek. Er zat geen druppel vloeistof meer in het potje. Althans...die was niet te zien. De cilinder is vervangen en ... joepie...we rijden weer.
Alleen dat ontluchten op straat!? Heerlijk klusje zeg! Ik kreeg met geen mogelijkheid die moer los. Heb het daarom even door schoonvader laten doen. Dit heeft namelijk een autobedrijf met brug en alles bij de hand.
Ik ben niet zo technisch, maar volgens mij zit het hem daarin.
Succes
Alleen dat ontluchten op straat!? Heerlijk klusje zeg! Ik kreeg met geen mogelijkheid die moer los. Heb het daarom even door schoonvader laten doen. Dit heeft namelijk een autobedrijf met brug en alles bij de hand.
Ik ben niet zo technisch, maar volgens mij zit het hem daarin.
Succes