grijs
grijs
Gisteren ben ik bij mijn dealer in Zwolle geweest om te bespreken of ik mijn Defenders (1x 110HT en 1x 110 pick-up) kon inruilen op een (nieuwe) Defender 110 stationwagon op geel kenteken, want 844 Euro per kwartaal aan wegenbelasting betalen vind ik toch wel erg veel, lees niet op te brengen! Dit bleek niet mogelijk! Deze dealer neemt (voorlopig) geen "grijze"Defenders meer in.
Hoezo onverkoopbaar?
Hoezo onverkoopbaar?
Re: grijs
Wat ben ik blij met onze series bj 75 en 79
Hoewel mijn bedrijfsbus ( Chevy 1870 kg op LPG bj 2000 ) blijft gelukkig gewoon op 63 euro per kwartaal , Het heeft toch wel soms voordelen om zelfstandig ondernemer te zijn. Maar ik blijf het uiterst lullig vinden voor mijn mede terreinrijders die toch de volle mep gaan betalen voor de Laro.
grt Henk......
Hoewel mijn bedrijfsbus ( Chevy 1870 kg op LPG bj 2000 ) blijft gelukkig gewoon op 63 euro per kwartaal , Het heeft toch wel soms voordelen om zelfstandig ondernemer te zijn. Maar ik blijf het uiterst lullig vinden voor mijn mede terreinrijders die toch de volle mep gaan betalen voor de Laro.
grt Henk......
Re: grijs
Hoi Sas,
Hmmm , auto adopteren ,hoeveel KM krijg ik in de week vrij rijden in het terrein
en oh ja, is de adoptie inclusief huidige chauffeur ???
Ja Sas het is lullig die hogere wegenbelasting voor je en voor vele anderen, maar op het sleutelen in de toekomst is nog het nodige uit te sparen, slechts koffie en wat koeken en we lassen weer gewoon een sleutelweekend in met het A team bij mij op locatie.
Grt Henk.......
Hmmm , auto adopteren ,hoeveel KM krijg ik in de week vrij rijden in het terrein
en oh ja, is de adoptie inclusief huidige chauffeur ???
Ja Sas het is lullig die hogere wegenbelasting voor je en voor vele anderen, maar op het sleutelen in de toekomst is nog het nodige uit te sparen, slechts koffie en wat koeken en we lassen weer gewoon een sleutelweekend in met het A team bij mij op locatie.
Grt Henk.......