grijs kenteken
grijs kenteken
Hallo prikkers
Ik weet dat jullie op de hoogte zijn, maar doe aub allemaal mee met het sturen van mail aan de tweede kamer.
Zie www.weetjewel.com daar staan de adressen en de nodige info
Zo als het nu lijkt gaat het gewoon door zonder overgangs regeling ofzo.
Als dit door gaat zullen ze velen van ons zwaar treffen!!!!!
AKTIE het kan nu nog!!!!!
Martin
Ik weet dat jullie op de hoogte zijn, maar doe aub allemaal mee met het sturen van mail aan de tweede kamer.
Zie www.weetjewel.com daar staan de adressen en de nodige info
Zo als het nu lijkt gaat het gewoon door zonder overgangs regeling ofzo.
Als dit door gaat zullen ze velen van ons zwaar treffen!!!!!
AKTIE het kan nu nog!!!!!
Martin
Re: grijs kenteken
Ik heb de brief gedownload, keurig voorzien van mijn N.A.W/ toestanden, maar hoe verstuur ik dit nu aan al die adressen???? Ik krijg dat als digibeet weer es niet voor elkaar !!
Heb wel 2 grijze kentekens, en 1 grijze bos haar !!!
dus ik ben doelgroep! ( vlgs mij verft Anke)
Groet Jans
RRv8 Every inch (nog een klein beetje) Lan(d)y
FreeTD oto maatje
Heb wel 2 grijze kentekens, en 1 grijze bos haar !!!
dus ik ben doelgroep! ( vlgs mij verft Anke)
Groet Jans
RRv8 Every inch (nog een klein beetje) Lan(d)y
FreeTD oto maatje
Jans kijk eens op
[www.weetjewel.com]
Hier staan alle e-mail adressen
druk dan op: Ctrl + A (alle e-mail adressenzijn geselecteerd)
druk dan op: Ctrl + C (kopieeren)
Ga naar je e-mail programma (outlook?), zet de cursor op de plek waar je normaal het e-mail adres typt en druk op: Ctrl + V (plakken).
Alle e-mail adressen staan in de adresserings lijst.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
( Ik sta als martin in het smoelenboek maar ben niet de martin van dit bericht )
[www.weetjewel.com]
Hier staan alle e-mail adressen
druk dan op: Ctrl + A (alle e-mail adressenzijn geselecteerd)
druk dan op: Ctrl + C (kopieeren)
Ga naar je e-mail programma (outlook?), zet de cursor op de plek waar je normaal het e-mail adres typt en druk op: Ctrl + V (plakken).
Alle e-mail adressen staan in de adresserings lijst.
Martin Merts
LR S2a 88" 1965 'Pumba'
( Ik sta als martin in het smoelenboek maar ben niet de martin van dit bericht )
Uiteraard gedaan,
Groet Ruud 2 x grijs
Groet Ruud 2 x grijs
Hai Martin,
Na een leuk middagje klussen, plakken en knippen, geloof ik dat ik idd dit document aan de hele zooi heb verzonden..........
Och als het klussen aan de Range straks over is, wie weet ga ik door in computers...............
Hoop doet leven !!
Groet en bedankt
Jans
RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto -maatje
Na een leuk middagje klussen, plakken en knippen, geloof ik dat ik idd dit document aan de hele zooi heb verzonden..........
Och als het klussen aan de Range straks over is, wie weet ga ik door in computers...............
Hoop doet leven !!
Groet en bedankt
Jans
RRV8 Every inch a La(n)dy
FreeTD4 oto -maatje
Mevr Dijksma stuurt de mail ongeopend terug.......... Over normen en waarden gesproken.
2de kamer overspoelt!!!!!!!!
Een behoorlijk aantal kamerleden heeft z'n box of dicht gezet of is overladen met een te grote hoeveelheid mails.
hahaha
hahaha
Ook gestuurd
Of het helpt weet ik niet.
Ik hoop dat we binnenkort definitief weten waar we aan toe zijn.
groet
Ian
die zijn grijskenteken spanjaard in wilde ruilen voor een Laro maar er niks voor krijgt.
(Moet wat anders verzinnen)
Of het helpt weet ik niet.
Ik hoop dat we binnenkort definitief weten waar we aan toe zijn.
groet
Ian
die zijn grijskenteken spanjaard in wilde ruilen voor een Laro maar er niks voor krijgt.
(Moet wat anders verzinnen)
Reactie van de Pvda
Hartelijk dank voor uw mail.
Zoals het er nu naar uit ziet zal voor de particuliere bezitters van een bestelauto met grijs kenteken het volgende veranderen. Voor degenen die nu in het bezit zijn van zo’n auto zal er geen naheffing komen van de BPM waardoor de auto nog steeds voordelig blijft. Wordt de auto verkocht dan blijft deze nog steeds BPM vrij. Wel zal vanaf 1 januari 2005 (of 1 juli 2005) een hogere Motorrijtuigenbelasting moeten worden betaald, zoals ook de particulier voor een gewone auto nu al doet. De hoogte hangt af van de zwaarte van de auto. Omdat deze bezitters toch van de een op de andere dag met een financiële tegenvaller worden geconfronteerd wil de PvdA onderzoeken of hiervoor een overgangsregeling kan worden getroffen. Het debat hierover zal in de derde week van november in de Tweede Kamer plaatsvinden. Helaas ziet het er naar uit dat CDA, VVD en D66 niks voelen voor een overgangsregeling.
Met vriendelijke groeten
Ferd Crone
Woordvoerder PvdA
Zoals het er nu naar uit ziet zal voor de particuliere bezitters van een bestelauto met grijs kenteken het volgende veranderen. Voor degenen die nu in het bezit zijn van zo’n auto zal er geen naheffing komen van de BPM waardoor de auto nog steeds voordelig blijft. Wordt de auto verkocht dan blijft deze nog steeds BPM vrij. Wel zal vanaf 1 januari 2005 (of 1 juli 2005) een hogere Motorrijtuigenbelasting moeten worden betaald, zoals ook de particulier voor een gewone auto nu al doet. De hoogte hangt af van de zwaarte van de auto. Omdat deze bezitters toch van de een op de andere dag met een financiële tegenvaller worden geconfronteerd wil de PvdA onderzoeken of hiervoor een overgangsregeling kan worden getroffen. Het debat hierover zal in de derde week van november in de Tweede Kamer plaatsvinden. Helaas ziet het er naar uit dat CDA, VVD en D66 niks voelen voor een overgangsregeling.
Met vriendelijke groeten
Ferd Crone
Woordvoerder PvdA
Re: Reactie van de Pvda
Ik denk dat ik straks ga stemmen op diegene die wel voorstander is.
Geen overgangsregeling dus voor de VVD CDA D66 etc.
Vico (110)
Geen overgangsregeling dus voor de VVD CDA D66 etc.
Vico (110)
Ik krijg veel reacties, maar of iemand ze ook leest is niet echt duidelijk:-(
Anton
Anton