striping
Re: striping
Tja ik bedoel natuurlijk 'striping' en niet stripnig, sierstrepen.
Groet, Hans
Groet, Hans
Fohn en beetje lampen olie.... (geen thinner ,vind je lak niet leuk...)
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Bowy heeft gelijk iets warm maken(eigenlijk meer een zomer klusje) en vooral veel geduld
Er bleven bij mij wel wat plakresten achter maar die heb ik schoongemaakt met wasbenzine
Groet
Iris
Nipper the 90
Er bleven bij mij wel wat plakresten achter maar die heb ik schoongemaakt met wasbenzine
Groet
Iris
Nipper the 90
Re: striping en motorkeuze
Hee lui, wat geweldig jullie reactie. Ik zoek al heel lang een mooie Defender van rond 12000.- op grijs (nog). De van de 300 TDi die ik waar ik een bod op heb gedaan (Epsom green) zijn die strepen toch minder naar mijn smaak. Vandaar die vraag.
Hebben jullie nog een mening/aanbeveling over 300TDi of TD5?
Hans
Hebben jullie nog een mening/aanbeveling over 300TDi of TD5?
Hans
Klopt ik vond ze ook niet echt je van het
Mijn 90 is een van de laatste 300 tdi's die striping zat er toen standaard op
Groet
Iris
Nipper the red 90
Mijn 90 is een van de laatste 300 tdi's die striping zat er toen standaard op
Groet
Iris
Nipper the red 90
met een föhn opwarmen, dit werkt bij de meeste stickers
gr Gheert
gr Gheert
300 tdi boven TD5 als je het onderhoud zelf wilt gaan doen of wilt gaan overlanden
ik weet niet hoe veel het is ,maar er is een apparaat,soort haakse slijper met een rubber borstel, het vliegt er af.
een optie is bij een beletterings bedrijf vragen wat het kost. bespaart je je veel tijd .
eurohippo
een optie is bij een beletterings bedrijf vragen wat het kost. bespaart je je veel tijd .
eurohippo
zo te lezen geloof je me niet.
zie hier
www.signtop.nl
- nieuws
- verwijderen van vinyl, een makie met MBX
ik ken zo'n ding, geeft wel een zooitje.
zie hier
www.signtop.nl
- nieuws
- verwijderen van vinyl, een makie met MBX
ik ken zo'n ding, geeft wel een zooitje.
Ik denk dat zo'n ding wel handig is voor als je regelmatig autobelettering moet verwijderen. Ik heb de site met het filmpje ook bekeken.
Mij spreekt de aanbeveling van Bowy en Iris toch het meest aan. Ik krijg er ook weer een beetje dat zomergevoel bij. Ja, lekker in de zon een beetje prutsen aan je auto!
Thanks all!
Mij spreekt de aanbeveling van Bowy en Iris toch het meest aan. Ik krijg er ook weer een beetje dat zomergevoel bij. Ja, lekker in de zon een beetje prutsen aan je auto!
Thanks all!