Ik zoek een tekening en beschrijving van een weber carburateur voor een 2.25
benzineblok, of staat hij op de prikker cd die ik net besteld heb.
Ik krijg te weinig benzine (accelleratie doet het, alles met perslucht doorgespoten,alles uit elkaar gehad, maar blijft klapperen,toevoer is goed, vlotter goed, naald goed)Als je een goede carb hebt liggen is het ook goed.
weber carbutateur
Re: weber carbutateur
Je kunt alvast de exploded view met montagebeschrijving downloaden op:
[www.landrover.ee]
Het hoeft natuurlijk niet aan de carburateur te liggen, als je te weinig vacuum hebt krijgt hij ook te weinig brandstof.
Kijk eens de slang naar het remservo na (als je die hebt), als deze lekt gaat de motor ook heel beroerd lopen. Eventueel kun je ook de slang er even afhalen bij het spruitstuk afhalen en de slangpilaar afdichten. Als hij dan wel goed loopt is de slang en/ of de servo lek.
Ik neem hierbij aan dat de ontsteking goed is.
Dennis B.
[www.landrover.ee]
Het hoeft natuurlijk niet aan de carburateur te liggen, als je te weinig vacuum hebt krijgt hij ook te weinig brandstof.
Kijk eens de slang naar het remservo na (als je die hebt), als deze lekt gaat de motor ook heel beroerd lopen. Eventueel kun je ook de slang er even afhalen bij het spruitstuk afhalen en de slangpilaar afdichten. Als hij dan wel goed loopt is de slang en/ of de servo lek.
Ik neem hierbij aan dat de ontsteking goed is.
Dennis B.