RR Jans bijna weer..........
RR Jans bijna weer..........
rijdbaar, op 1 dingetje na.
-ik heb het achterste diff vervangen (finaal aan spaanders)
-2 achterste steek assen vervangen (onbruikbaar geworden)
-midden diff vervangen (deze had het ook al niet overleeft)
-alleen nog de steekas RV vervangen (deze is gebroken)
Het voorste diff en de steekas lv zijn nog heel, en Jans zich maar afvragen waarom La(n)dy niet meer voor of achteruit ging!
Wie heeft er voor Jans nog een steekas rechts-voor liggen? het betreft een RR zonder abs bouwjaar tot en met 1989.
Let wel, Anke was niet echt blij met dit "gevalletje schade" na die schade van afgelopen keer, dus ik probeer het 1 en ander niet te duur te maken voor Jans.
Rangie
-ik heb het achterste diff vervangen (finaal aan spaanders)
-2 achterste steek assen vervangen (onbruikbaar geworden)
-midden diff vervangen (deze had het ook al niet overleeft)
-alleen nog de steekas RV vervangen (deze is gebroken)
Het voorste diff en de steekas lv zijn nog heel, en Jans zich maar afvragen waarom La(n)dy niet meer voor of achteruit ging!
Wie heeft er voor Jans nog een steekas rechts-voor liggen? het betreft een RR zonder abs bouwjaar tot en met 1989.
Let wel, Anke was niet echt blij met dit "gevalletje schade" na die schade van afgelopen keer, dus ik probeer het 1 en ander niet te duur te maken voor Jans.
Rangie
Re: RR Jans bijna weer..........
Jeeee Rangie,
wat heb jij dan in hemelsnaam gedaan!? om dat allemaal stuk te krijgen??
lijkt me niet eenvoudig om dit allemaal stuk te krijgen, of zie ik dit verkeerd?
Durk
wat heb jij dan in hemelsnaam gedaan!? om dat allemaal stuk te krijgen??
lijkt me niet eenvoudig om dit allemaal stuk te krijgen, of zie ik dit verkeerd?

Durk
Ik ben de Range alleen maar aan het repareren, het stuk rijden laat ik wel aan Jans over!
In de Eemshaven probeerde eerst Amazing Grace 90 V8 (Jan de Wide) een helling te nemen, dit ging niet.
Toen Doris 110 diesel (vader Bowy), ging niet,
daarna ik zij de gek met Mudfactor (RR 4.0 V8) ging wel,
toen La(n)dy (Jans) RR 3.5 V8 KNAP KRAAK KNETTER, 1 steekas stuk, weet niet welke.
Jans wilde graag die middag nog wel mee een beetje greenlanen.
Dus zou hij de Freelander gaan halen, de RR in de difflock en rustig naar huis rijden, maar in een lange flauwe bocht brak er nog veeeeeeeeeeeel meer.
Dit was in het kort even wat er is gebeurd.
In de Eemshaven probeerde eerst Amazing Grace 90 V8 (Jan de Wide) een helling te nemen, dit ging niet.
Toen Doris 110 diesel (vader Bowy), ging niet,
daarna ik zij de gek met Mudfactor (RR 4.0 V8) ging wel,
toen La(n)dy (Jans) RR 3.5 V8 KNAP KRAAK KNETTER, 1 steekas stuk, weet niet welke.
Jans wilde graag die middag nog wel mee een beetje greenlanen.
Dus zou hij de Freelander gaan halen, de RR in de difflock en rustig naar huis rijden, maar in een lange flauwe bocht brak er nog veeeeeeeeeeeel meer.
Dit was in het kort even wat er is gebeurd.
20 oke? kom maar halen. mail eerst even. Jaap
Hee Ron, je vergeet dat ik het eerst ook geprobeerd heb toen ie nog niet afgegraven was, waardoor mijn voorwielen ruim een meter los kwamen van de grond, en mijn bladveren redelijk getest werden.... en ik het maar even voor gezien hield
Cheers bowy
Cheers bowy
Hee Bowy
Karijn durft nooit meer met jou mee te rijden
.
En Jans wat een schade, gelukkig dat ron het voor jou repareerd, en nu iets voorzichtiger gaan rijden;-). Maar al met al goed "#$.
groet Frank
Karijn durft nooit meer met jou mee te rijden

En Jans wat een schade, gelukkig dat ron het voor jou repareerd, en nu iets voorzichtiger gaan rijden;-). Maar al met al goed "#$.
groet Frank
haha zij dacht dat het normaal was............ ik vertelde haar pas na afloop dat mijn wielen nog nooit zover waren losgeweest
Cheers Bowy die Karijn alvast van harte uitnodigd voor een herkansing, want het was gezellig!
Cheers Bowy die Karijn alvast van harte uitnodigd voor een herkansing, want het was gezellig!
Bowy: Heb ik toch weer iets gemist...............................
Jaap: ik mail je even.
Jaap: ik mail je even.