Nieuwe 4x4 banden
Nieuwe 4x4 banden
Hey medeprikkers,
Welke banden passen er allemaal op een standaard stalen velg. Normaliter is dit 7.50 x 16, kan hier bijv ook een 235/65 x16 op?? (noem maar wat) Zo ja welke maten? Of ben ik dan genoodzaakt andere velgen eronder te plaatsen. Origineel is mooi. Ben nam. op zoek naar nieuwe mud banden. Weet nog niet exact welke maar had de cooper stt, bf goodrich mud of silverstone m117 sport in het oog. Mensen hierover ervaring??
Bij voorbaat dank,
Maarten de Hoop
Welke banden passen er allemaal op een standaard stalen velg. Normaliter is dit 7.50 x 16, kan hier bijv ook een 235/65 x16 op?? (noem maar wat) Zo ja welke maten? Of ben ik dan genoodzaakt andere velgen eronder te plaatsen. Origineel is mooi. Ben nam. op zoek naar nieuwe mud banden. Weet nog niet exact welke maar had de cooper stt, bf goodrich mud of silverstone m117 sport in het oog. Mensen hierover ervaring??
Bij voorbaat dank,
Maarten de Hoop
Re: Nieuwe 4x4 banden
235x85x16 past zo op je velg. Is dezelfde hoogte, maar wel iets breder.
voor 255, 265 of 285 moet je naar bredere velgen (wolf disco, modulars of RR)
Anton
voor 255, 265 of 285 moet je naar bredere velgen (wolf disco, modulars of RR)
Anton
Maarten even zoekopdrachtje doen dit is al zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak besproken...
Cheers bowy
Cheers bowy
Hallo,
Heb toevallig afgelopen vrijdag fedima extreme op standaard 16" series velgen laten zetten.
235x7.5.
Ben vrijdag ook behoorlijk zwaar terrein wezen rijden en ben zeer tevreden.
Het is maar een tip.
Groeten Laurens
Heb toevallig afgelopen vrijdag fedima extreme op standaard 16" series velgen laten zetten.
235x7.5.
Ben vrijdag ook behoorlijk zwaar terrein wezen rijden en ben zeer tevreden.
Het is maar een tip.
Groeten Laurens
mijn excuses bowie, ik heb echt gezocht. Kon helaas niks vinden over welke maten op de stalen velgen pasten. Heb idd. meteen ook m'n tweede vraag gesteld.
Gegroet
Maarten de Hoop
Gegroet
Maarten de Hoop
Maarten,
Silverstones gaan uberhaupt niet passen zonder veeeeel aanpassingen 280x85x15 is een beetje groot
Coopers/Bfgoodrich is BFG de kwalitatief betere (lees duurdere) van de 2 dus budgethankelijk.
Laurens: 235x7.5 lijkt mij een bijzondere maat??? moet dat niet 235x85x16 zijn"? of 7,5x16?
Cheers Bowy (ja met een Y!!!)
Silverstones gaan uberhaupt niet passen zonder veeeeel aanpassingen 280x85x15 is een beetje groot
Coopers/Bfgoodrich is BFG de kwalitatief betere (lees duurdere) van de 2 dus budgethankelijk.
Laurens: 235x7.5 lijkt mij een bijzondere maat??? moet dat niet 235x85x16 zijn"? of 7,5x16?
Cheers Bowy (ja met een Y!!!)
Top bedankt voor jullie info.
Nu hard verder sparen voor een paar mooie bfgoodrich reifen.
Gegroet,
Maarten de Hoop
Nu hard verder sparen voor een paar mooie bfgoodrich reifen.
Gegroet,
Maarten de Hoop
Dag Bowy,
Is inderdaad een bijzondere maat.
Moet inderdaad 7,5 x 16 zijn.
Maar ze zijn wel 235 breed.
Greetings Laurenzo
Is inderdaad een bijzondere maat.
Moet inderdaad 7,5 x 16 zijn.
Maar ze zijn wel 235 breed.
Greetings Laurenzo
Re: Fedima's
Hoi hoi,
Je bedoeld de Fedima Extreme's ?
Waar zijn die binnen Nederland het best geprijsd?
Alvast bedankt,
Maarten de Hoop
Je bedoeld de Fedima Extreme's ?
Waar zijn die binnen Nederland het best geprijsd?
Alvast bedankt,
Maarten de Hoop