startmotor... oei

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
P&O - 109V8

startmotor... oei

Bericht door P&O - 109V8 »

vorige week een stukje met meedraaiende startmotor gereden tot ca 50 km/u - dankzij voornamelijk lompheid en (in mindere mate) een nieuwgemaakte contactsleutel die niet zo makkelijk terugklikt in de gewone contact-stand maar gewoon de startmotor lekker aan de praat houdt...

wat nu? meestal (7x) langzaam reutelend op gang komende startmotor die de motor uiteindelijk wel aan de praat krijgt, maar ook... soms (nu 2x gebeurd)... help... stilte na een harde klik en er draait helemaal niks...

wat kan er kapot zijn? en, vooruitlopend daarop: zijn startmotors makkelijk op te lappen of nieuw / gereviseerd duur?

peter
roald

Re: startmotor... oei

Bericht door roald »

ik heb er nog wel een paar 75euro p/s uiteraard niet nieuw maar wel werkend
roald 0628 174760
janaart

Bericht door janaart »

zie website Paddock

[www.paddockspares.com]

+/- 45 pond = +/- € 66,00 (excl. verzendkosten)

succes

Jan Aart
Marc

Bericht door Marc »

Oei, Oei,

Heb ik laatst ook gehad, mijn relais bleef hangen en daardoor draaide de startmotor door, heb toen een nieuw anker moeten laten inzetten (e.e.a. was compleet verbrand) was daarna ongeveer 150 eurie armer.

Marc
RoLandrover

Re: startmotor... grappig niet?

Bericht door RoLandrover »

Ik verbaas me nu een beetje over de prijsverschillen,..

75 euro 2e hands
66 euro nieuw
150 euro voor een onderdeel????

ik weet dat de wereld niet meer is wat het was,...

gr,

RoLandrover
Durk

Re: startmotor... grappig niet?

Bericht door Durk »

Pas maar op met de prijzen RoLandrover,

Zelf heb ik ook een paar keer een startmotor voor m'n 2.25 benzine gezocht, de prijzen varieerden van 25 Euro tot 125 Euro! Dus kijk goed om je heen.

Durk
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

Die startmotor is zeker naar de hemel de startmotoren, de lagers kunnen lang niet tegen deze hoge snelheden en zijn verbrand.

Bij paddock moet je ongeveer het dubbele bedrag nemen en dan weet je wat je in euro's betaalt voor je het op de deur mat hebt liggen incl VAT.

Jan Schober
P&O109V8

Bericht door P&O109V8 »

ok dank voor de info. beter mijn oortjes gebruiken/geloven de volgende keer.

peter
Plaats reactie