schade 90
Re: schade 90
Schade aan een schutbord is best wel te repareren dmv nieuwe stukken in te lassen, maar daarvoor zal je het dashboard moeten verwijderen zodat je geen risico's loopt van verbrandingen van bedrading en of andere delen. Als je gezien alle schade toch bezig bent de auto te strippen, ga dan door om ook het schutbord te vervangen. Dit project kost je zowiezo tijd en geld voor alle nieuwe of gebruikte delen. Dak, achterzijde compleet, linkerzijde + deur, rechterzijde + deur, motorkap, schermen. Alles bij elkaar lijkt het mij een forse investering. Of het rendabel is betwijfel ik. Anders was deze auto allang verkocht. Per slot staat hij al een tijdje op marktplaats.
Succes
RuudvS
Succes
RuudvS
idd
10 000 euro lijkt mij een boel geld voor deze auto [www.marktplaats.nl]
groet Frank
10 000 euro lijkt mij een boel geld voor deze auto [www.marktplaats.nl]
groet Frank
tja, ik zocht ook even verder. voor dat geld kun je er ook eentje kopen met een stuk lichtere schade lijkt me.
succes
janzzen
succes
janzzen
ik vind het ook teveel geld. ik ben gisteren ff wezen kijken hoe erg het was.
de knik in het schutbord is dus niet uit te deuken? het is dus niet echt met een krap budget te repareren?
wat me wel opvalt is dat er weinig defender 90/110's met schade tekoop zijn. en als ze er zijn vragen ze hier nog erg veel geld voor.
wat is een redelijk bedrag voor een defender met deze schade. 9750 is wel er veel.
groeten
de knik in het schutbord is dus niet uit te deuken? het is dus niet echt met een krap budget te repareren?
wat me wel opvalt is dat er weinig defender 90/110's met schade tekoop zijn. en als ze er zijn vragen ze hier nog erg veel geld voor.
wat is een redelijk bedrag voor een defender met deze schade. 9750 is wel er veel.
groeten
een zoektochtje naar een (evt. belastingvrije) series LR zou ik ook niet overslaan, voor tegen de 10 mille kun je zeker een hele mooie kopen, zonder schade
Vis Landroversupplies heeft Defender schutborden in de aanbieding voor 600 euro excl btw.
Andries
Andries
voor 15.000 euro kom je al een eind voor een Tdi van een jonge leeftijd.
Ik heb die auto ook op Marktplaats gezien,maar naar idee zou je het koetswerk
van een goedkope sloper moeten overzetten om onder die 15.000 euro te komen.
Mvg.
Mathhieu van den Berg 109 2.5n/a dLimaWhiskey schreef:
>
> Vis Landroversupplies heeft Defender schutborden in de
> aanbieding voor 600 euro excl btw.
> Andries
Ik heb die auto ook op Marktplaats gezien,maar naar idee zou je het koetswerk
van een goedkope sloper moeten overzetten om onder die 15.000 euro te komen.
Mvg.
Mathhieu van den Berg 109 2.5n/a dLimaWhiskey schreef:
>
> Vis Landroversupplies heeft Defender schutborden in de
> aanbieding voor 600 euro excl btw.
> Andries
Toch lijkt mij die rol nog zeer heftig te zijn geweest. Weet je zeker dat chassis maar ook de motor / electronica geen schade heeft?
Bij de Krim Landrover recycling kun je informeren naar goedkope sloop-landrover 90's.
De Krim had/heeft? een hele mooie Rangerover P38 staan met lichte schade alleen spatborden en deuren. deze auto heeft onder de 40.000 km gereden en ze vragen veel minder dan 10000. zeer interessant!
Bij de Krim Landrover recycling kun je informeren naar goedkope sloop-landrover 90's.
De Krim had/heeft? een hele mooie Rangerover P38 staan met lichte schade alleen spatborden en deuren. deze auto heeft onder de 40.000 km gereden en ze vragen veel minder dan 10000. zeer interessant!
Ik heb zelf een defender 90 300tdi gehad. deze heb ik verkocht aan mijn ouders
Nu zou ik graag weer een 90 willen hebben. alleen is het budget niet echt groot. vandaag dat het misschien een optie is om een schade auto zelf te repareren.
Nu zou ik graag weer een 90 willen hebben. alleen is het budget niet echt groot. vandaag dat het misschien een optie is om een schade auto zelf te repareren.
[www.autotrack.nl]
Kijk eens op www.autotrack.nl zoekopdracht Land Rover alle modellen bedrag 5500 euro en er komt deze auto uit.
Op de foto's ziet hij er goed uit. De leeftijd en het bedrag zijn zeer redelijk.
Gezien het feit dat een garagebedrijf met een eigen merk dealerschap een buitenmerk auto te koop aanbied, hebben meestal niet in de gaten wat de prijs in de markt kan te zijn. Zij kijken vaak enkel naar de dagwaarde.
Dit lijkt mij meer aantrekkelijk dan een schadeauto!!!!
Succes
RuudvS def90tdi
Kijk eens op www.autotrack.nl zoekopdracht Land Rover alle modellen bedrag 5500 euro en er komt deze auto uit.
Op de foto's ziet hij er goed uit. De leeftijd en het bedrag zijn zeer redelijk.
Gezien het feit dat een garagebedrijf met een eigen merk dealerschap een buitenmerk auto te koop aanbied, hebben meestal niet in de gaten wat de prijs in de markt kan te zijn. Zij kijken vaak enkel naar de dagwaarde.
Dit lijkt mij meer aantrekkelijk dan een schadeauto!!!!
Succes
RuudvS def90tdi
kijk eens op [www.landsend4x4.nl] staan er een aantal te koop die mij prijstechnisch in dit geval wat aantrekkelijker lijken.
K heb een Disco in de aanbieding, is dat wat ?????00 Tdi kijk maar even op de landRover pagina markt
bedankt voor de hulp. een disco is mooi, maar ik kies toch voor een defender.
en deze moet maar ff wachten, maandag vertrek ik naar USA voor een maand of 2.
maar ik hou marktplaats en het prikbord goed in de gaten
toch uit nieuwsgierigheid. Ron dat schutbord dat jij hebt, van welk jaar is die?
groeten
en deze moet maar ff wachten, maandag vertrek ik naar USA voor een maand of 2.
maar ik hou marktplaats en het prikbord goed in de gaten
toch uit nieuwsgierigheid. Ron dat schutbord dat jij hebt, van welk jaar is die?
groeten