Hoeveel liter brandstof is er verbruikt door de prikkers, met de afgelopen cliniclownactie?
De opbrengst was ? 750, de kosten...
Groeten van Edward, die er helaas niet bij was, omdat ie moest werken en toen niet gewerkt heeft, omdat ie ziek werd.
Graag niet al te serieus ingaan op deze vraag.
Hoeveel brandstof?
Re: Hoeveel brandstof?
Je laatste regel is al voldoende voor een glimlach...........
door die opmerking heb je gekregen wat je toekwam, het werkt terug in de tijd.
Opbrengst € 750 ?????? 18000 zul je bedoelen !!!!!!!!

Opbrengst € 750 ?????? 18000 zul je bedoelen !!!!!!!!
Tja, een willekeurig evenement kost al gauw een 25 tot 40 euro's. en ook dan verbrand je een hoop benzine.
Natuurlijk hadden we alle kosten ook direct naar cliniclowns kunnen sturen en lekker thuis op de bank blijven zitten, maar that's no fun!
Anton;-)
Natuurlijk hadden we alle kosten ook direct naar cliniclowns kunnen sturen en lekker thuis op de bank blijven zitten, maar that's no fun!
Anton;-)
Ik weet, het exact, maar vertel het je niet .
Ik weet wel wat het me opgeleverd heeft: heel veel plezier, heel veel positieve indrukken, én het gevoel dat we er in Nederland wél een keer in gaan slagen om het record te breken!
Ik weet wel wat het me opgeleverd heeft: heel veel plezier, heel veel positieve indrukken, én het gevoel dat we er in Nederland wél een keer in gaan slagen om het record te breken!
Ola Edward,
Ik heb 's avonds mij gastank weer gevuld bij Dord en ik was 63 ltr.lpg kwiet 'a ,049ct. =
+ 1/2 ltr. olie40W50 :+
Groetjes,
Arie H. te P.