Grijs kenteken, hoe verder ??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Remco

Grijs kenteken, hoe verder ??

Bericht door Remco »

als een laro al grijs heeft wat verandert er dan ?

en als er nog een bij moet als oldtimer ?
25 jaar is de grens toch ?
Rik

Re: Grijs kenteken, hoe verder ??

Bericht door Rik »

zoals het er nu uit ziet behoud je je grijs kenteken maar moet je wel voor geel kenteken gaan betalen.
Oldtimer grens is inderdaad 25 jaar en die is voorlopig nog belastingvrij, tot ze ook dat gaan aanpakken uiteraard
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Hoe het verder gaat met het grijs kenteken is tot nog toe volstrekt onduidelijk. Als het aan de overheid ligt, gaat straks iedereen voor geel betalen, en kunnen ondernemers aan het eind van het jaar een verzoek om teruggaaf doen. Als het aan de grijsrijders ligt, gaat het hele verhaal niet door. De demonstratie gisteren was qua opkomst een redelijk succes, qua publiciteit helaas niet. De strijd is echter nog niet gestreden. Afwachten dus.
Wat de oldtimers (idd. vanaf 25 jaar) betreft is het tot nu toe nog redelijk rustig aan het front. Met deze regering weet je het echter maar nooit

Groeten,
Danny.
Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Afschaffen van de oldtimergrens zal nog wel effe duren denk ik. Krijgen ze veel te veel commentaar van de hoge heren van Shell KPN enz die allen zelf een oldtimer bezitten.
Rik

Bericht door Rik »

ik geloof inderdaad dat de organisatie vergeten is de media op de hoogte te stellen van de demonstratie van gisteren, ik heb daarover nergens iets gelezen, gezien of gehoord, dat is toch vrij essentieel in deze lijkt me
Danny van Leeuwen

Bericht door Danny van Leeuwen »

Bij mijn weten is de media wel degelijk ingelicht. Blijkbaar vonden ze het niet belangrijk genoeg Laten we er in elk geval van uitgaan dat het niet bewust genegeerd is.........

Groeten,
Danny.
Rik

Bericht door Rik »

tsja, dan houd t een beetje op he
F.

Bericht door F. »

Klopt, de media was wel degelijk op de hoogte gesteld van de geplande actie.
Zo ook de KLPD en nog wat van die lui...
Voor zover ik weet was er gisteren alleen op het RTL4 nieuws van 18.00 u een paar seconden beeld van het Malieveld en een paar regeltjes tekst te horen/zien.
Vreemd genoeg werd de andere demonstratie op het Malieveld (tegen de uitzetting van een of ander PPK kopstuk) uitvoerig belicht door zowat alle journaals...!
Uiteraard heeft dat véél meer nieuwswaarde voor de Nederlandse burger....-)
De actie an sich was goed georganiseerd, helaas zijn er nog steeds zo'n 158.000 mede grijsrijders die geen idee hebben wat hun per 01-2005 gaat overkomen.......!!!!!
Tijd voor hardere acties, grijs moet blijven, punt!
Grtz, fRank
Aad G

Bericht door Aad G »

Gewoon allemaal legergroen maken en een KL of KM kenteken nemen.
Nummers mag je zelf verzinnen.
janko

Bericht door janko »

of we schorsen massaal
en verdienen ze heeeeeeeeeellemaaaaaaaaal niks meer..
weg de melkkoeiiiiiiiii

janko
Ruben

Bericht door Ruben »

Weet er iemand concreet hoe het zit met BPM in de nieuwe regeling.

Huidige regeling: rest BPM.

Maar nu heb ik gehoord dat je met de nieuwe regeling na 5 jaar zonder BPM de auto ombouwen van Grijs naar Geel. IS DIT WAAR??
Erik

Bericht door Erik »

volgens mij kun je na 5 jaar dan een grijskentekenauto als partikulier zonder BPM kopen, maar als je 'm ombouwd naar geel moet je denk ik wel de BPM betalen (is nu ook al zo namelijk.)
Maar dat is geloof ik nog steeds pas een voorstel.
Plaats reactie