Idioten

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Remco-Peter van der Waarden

Idioten

Bericht door Remco-Peter van der Waarden »

Waar gaat het naar toe in Nederland.......... en de rest van Europa!

Na het gezeik over de bull-bar en het afschaffen hiervan in 2007 kunnen we nu ook onze auto,s niet meer parkeren en moeten we er maar een kleintje bijkopen om de stad in te gaan.

Hoezo vrijheid, blijheid?

Nu valt het op zich nog wel mee aangezien de 4x4 excl. spiegels breder moet zijn dan 190 cm. en/of langer dan 500 cm (mijn Disco en RR blijven hier binnen) maar met mijn YA 126 kan ik Nijmegen niet meer in! En what about mijn Audi A8, langer dan 5 meter, mag ik deze over een jaar ook niet meer parkeren?

Wat een achterbakse en hypocriete idioterie van een clubje link(s)e politici en wannabe's die ons het liefst met z'n allen op de fiets zien gaan........

RP
Bob Nonnekens

Re: Idioten

Bericht door Bob Nonnekens »

klopt, laat je audi ook maar thuis. Je hebt overigens wel een heel ongelukkige hand van auto's kiezen. Nooit aan een Micra gedacht?
;-)

Bob
SirMartin

Bericht door SirMartin »

Maar die YA-126 vindt ik gewoon een vrachtwagen... zou ik graag zelf ook een van willen hebben ;-)

Groet,
Martin

Qua auto's heb ik inderdaad een ongelukkige keuze, big is beautiful, gelukkig heb ik geen Hummer gekocht, was ik helemaal in het apie gelogeerd......

Ik heb ook nog een Nekaf staan, ben benieuwd hoe lang dat nog mag......
Bryan4x2

Bericht door Bryan4x2 »

Er mogen geen terreinwagens de stad in. Als je dan een terreinwagen zooo mooi vind maar het terrein niet aanraakt dan koop je er toch een met 2wd zoals de nieuwe kia sportage (2 goedkoopste uitvoeringen) en dan hebben ze niks meer te zijken want het is geen terreinwagen meer.

Gr Bryan
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

O... dan haal je gewoon de voorste aandrijfas onder je Land Rover vandaan... is het ook geen terreinwagen meer :-)

Groetjes,

Remco
www.henryv8.tk
[arvy.fotopic.net]
Marc

Bericht door Marc »

Hey RP,

Ik heb nog een Micra staan (groen), ruilen tegen die A8? In Montfoort regeerd liberaal, dus ik zou er (voorlopig) geen probleem mee hebben, allebei geholpen toch??

Marc
RuudvS

Bericht door RuudvS »

Dus toch politiek!

Oke hier is vooral sprake van een stel gefustreerde linkse randebielen, maar het wordt door min ven w C Peijs aangenomen en onderzocht voor een landelijk beleid.

Moet je dan alles slikken.

Gelukkig woon ik in Breukelen, zit voorlopig nog effies goed........
Plaats reactie