Mooi he op SBS6

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Gerda4

Mooi he op SBS6

Bericht door Gerda4 »

Was weer mooi, grotendeels Land Rovers op SBS 6, jammer alleen dat ze zo negatief in het nieuws zijn, rare mensen van 3VO, gevaarlijker tsssssss
Ploertje

Re: Mooi he op SBS6

Bericht door Ploertje »

Die lui die sporen niet, heb je die doos vanmorgen tijdens Goede morgen Nederland gezien.

Terreinwagens zijn gevaarlijk, want veroorzaakte hele erge ongelukken...
Namen wel minimaal twee parkeerplaatsen in beslag en nog meer van die onzin.
zijn voor kinderen onoverzichtelijke obstakels en als zodanig een gevaar in de buurt

Ik heb met verbazing zitten kijken.

Het is me daarna overigens gelukt om met mijn defender, zonder ongelukken op mijn werk te geraken en daar maar 1 parkeerplaats in beslag te nemen.... en ook weer zonder ongelukken huiswaards te keren (heb het wel geprobeerd hoor maar die auto is zo groot dat iedereen hem aan ziet komen en dus al weg is als ik ze van de weg wil rijden...... bonus heb ik dus vandaag niet gehaald)

Ik weet niet waar het heen gaat met dit land.... zijn er al snel weer verkiezingen????
anders ga ik emigreren

Irene
Gerda4

Bericht door Gerda4 »

Heb ik ook al zitten denken, Belgie is vlakbij hier en niet al te moeilijk met taal overschakeling.

Ze zijn echt niet wijs daar !

Jaloezie dat is het enige.

Binnenkort een dagje organiseren waarbij al die mensen een dagje mee mogen rijden, doen we hier ook elk jaar met de gehandicapte kinderen...........
Mike

Bericht door Mike »

Hoeveel 4x4's zijn er onlangs in het nieuws geweest omdat er een met veels te hoge snelheid uit een bocht vloog?

Vind het allemaal onzin, al kan ik als motorrijder ook wel een beetje begrijpen waar ze het over hebben. Grappige is ook dat het blijkbaar ook niet goed is als je in een te stevige wagen rijdt.

Ach, daar zijn het politici voor (die zelf allemaal Mercedessen hebben die ruim 2000 kilo wegen en veeeeeel harder en onverantwoord bestuurd worden.)
Mike

Bericht door Mike »

Gezien op Schiphol in de Privium parkeer garage:

Baanvak 1: Nieuwe Range Rover netjes geschoenlepeld tussen een BMW en een andere dure ding.. Baanvak 2, er tegenover: Pork, eh, Porsche Cayenne MIDDEN OP DE STREEP geparkeerd..

I rest my case
Berry

Bericht door Berry »

3VO.... dat was toch die club waar voor de woordvoerder, na een snelheidsovertreding van meer dan 70 km/uur, een andere functie binnen 3VO werd gezocht?

[www.peterrdevries.nl]

Niet meer serieus te nemen.

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Word het niet eens tijd dat wel al die veels te onveilige Jappenbakjes en
'eco'eurowagens van 10 jaar oud van de weg af halen? en wat te denken van van kevertjes, waarin mensen bij het minste of geringste ongelukje onthoofd worden?
en zoals Aad al zei, alle kinder en boodschappen autotjes die nooit warm worden
of doorrijden, en nog niet van de choke af zijn bij bestemming?
goedkoper openbaar vervoer! het is toch van de zotten dat je je eigen auto per km goedkoper is zeker met 2 pers, dan de trein!? en dan, hier in mijn omgeving, ik vind het dan ook het meest mooie stukje van drenthe,waar wegen lopen, het hele gebied afgegraven word, meertjes worden gegraven (die er noooooooit geweest zijn!!!!!) en gesponsord worden met europees en nedrlands geld.veeeel geld.

te druk in nederland?? wat doen we dan met een fokpremie!? sorrie als iemand het niet met me eens is, maar doe dan kinderbelasting ofzo! als je streng en strikt wil zijn als regering.

Nutteloze dure en geld over de balk projecten als de 'carpool in de file strook'
en andere verkeer en waterstaat missers.

doen wij iets verkeerd? een grote boze landelijke staking maar dan ook iedereen!
iedereen boos, en niet als een slaafs volkje nederlanders dat we helaas met de meerderheid zijn. onderscheidend zijn, en geen Maximas op raad van state zetels en ze mag niets zeggen. Prins van Oranje had in elk geval nog wat te zeggen!

't is simpel, alle geld dat bij ons weggeklopt word, kunnen we niet meer uitgeven,
komt niet meer in de loop van de handel, en zal ook geen omzet belasting opleveren geen banen creeren geen export kansen opleveeren. enz enz.

we kunnen allemaal het verhaaltje afmaken,

BOOOOOOOS

en waar hebben we het allemaal aan te danken|??? Ondiscrete nederlands bestuurleden. (met BMW 5 Series en Volvos) en meest nog aan een Pers en redacties van kranten en shit TV. lekker opjutten en opdikken en uitzuigen..

RoLandrover

in een adem getypt een ontlading van onvrede en teleurstelling
Mike

Bericht door Mike »

Je hebt wel gelijk, finnik...
Peter ©

Bericht door Peter © »

Nee, die kleine zuinig auto's. Laatst een ongeluk gehad met een Suzuki Alto waar achterop een Mercedes knalde met bijna geen snelheid: waardoor werd de schade beberkt?? Door het reservewiel en de achterbank: deze voorkwamen dat de auto een stuk korter en breder werd !! En met dit soort auto's worden kids vervoerd....Nee laat ons maar weer lekker hoog en veilig zitten.
Peter
Plaats reactie