schenk tuitje
schenk tuitje
hoi prikkers
ik ben op zoek naar een hulpstuk (schenk tuit) dat je kunt bevestigen aan een standaard jerry.
dit gebeurd met de standaard sluiting die op de standaard en vaak geziene yzere jerrycan zit.
heb ze wel eens in engelse bladen gezien maar hier in nederland nog nooit
wie weet waar ze tekoop zijn of heeft er thuis nog een liggen die in de weg ligt.
gr arjan.
ik ben op zoek naar een hulpstuk (schenk tuit) dat je kunt bevestigen aan een standaard jerry.
dit gebeurd met de standaard sluiting die op de standaard en vaak geziene yzere jerrycan zit.
heb ze wel eens in engelse bladen gezien maar hier in nederland nog nooit
wie weet waar ze tekoop zijn of heeft er thuis nog een liggen die in de weg ligt.
gr arjan.
Re: schenk tuitje
bij de grote halfords zaken en brezan zijn die schenktuiten in overvloed
Geertjan
Geertjan
Volgens mij kun je ze ook bij de boerenbond kopen.
groeten Laurens
groeten Laurens
In leger groen zijn ze vaak te krijgen bij de dump (bijvoorbeeld Bogaart in Leiden) en volgens mij had ook het Offroad Centre in Utrecht ze liggen.
Ze zijn er ook in plastic uitvoering. Neem liever de metalen uitvoering.
Plastic uitvoering vaak geen goede pasvorm of scheurt snel.
Plastic uitvoering vaak geen goede pasvorm of scheurt snel.
let op of het rubber wat er in zit ok is. bij de dump in heerhugowaard volop te krijgen [www.sietsma-armygoods.nl]
hoi arjan
volgens mij heb ik ze gezien een keer bij <u>van de biggelaar</u> in gemert. die zit acter het pand van de doe het zelfer ik kan zo gouw niet op die naam komen. indistrieterrein zandstraat bij huisman.
groetjes bart
volgens mij heb ik ze gezien een keer bij <u>van de biggelaar</u> in gemert. die zit acter het pand van de doe het zelfer ik kan zo gouw niet op die naam komen. indistrieterrein zandstraat bij huisman.
groetjes bart