Almere????????

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Frank Korver

Almere????????

Bericht door Frank Korver »

Ben ik nu gek aan het worden of zag ik een aantal illegale rijders in Almere?????, ik dacht dat het verboden was, of hebben een aantal mensen blubber in de oren

grt Frank
jo

Re: Almere????????

Bericht door jo »

Dat is nu het probleem waar iedereen mee zit illigale rijders. Die verpesten het overal voor de legale rijders. Ook maken ze alles kapot, verniellen bomen en gewassen en maken paden waar er geen waren. Alleen ze aangeven is niet het probleem de volgende keer als je legaal er wilt rijden mag het niet meer (wij rijden alles toch kapot). Dat gebeurd toch overal ook in limburg. Dat is de reden dat er in limburg geen ongerhard gereden mag worden. Alle wegen zijn nu verboden voor iedereen die er niet woont. Bedankt. Gelukig heb ik nog veel familie in het zuiden maar ik mag geen andere vrienden mee nemen met een tochtje.

jo "general" uit het zuiden
Marc C.

Bericht door Marc C. »

Precies wat Jo zegt.
Door dit soort figuren (en de politiek) gaat 4x4 rijden in Nederland verloren...

Helaas, helaas.

Misschien moet er eens een 4x4 rijbewijs ingevoerd worden op puntenbasis ipv heffingen en verbod op bullbars ed. Hopelijk beseft men dan wat meer met wat voor een auto men rijd en houdt men de groene code wat meer in ere.

Grtn
Marc C.
Berry Weijers

Bericht door Berry Weijers »

Staat het in Almere aangegeven dat het verboden terrein is?

Ik kan mij voorstellen dat het nieuws dat offroad rijden niet meer gedoogd wordt nog niet bij iedereen is doorgekomen.

Groeten,

Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Durk

Bericht door Durk »

ook niet bij mij dus

ik hoorde er al wat van op 't forum. Niet dat ik er ooit nog geweest was maar 'k was 'tbinnenkort toch es van plan. hoeft niet meer dus.

dan wordt t voor mij uit 't noorden als enige nog Eemshaven? of Eext tegen betaling wellicht.

Durk
jo "general"

Bericht door jo "general" »

Ik hoop dat de Politie weer met motoren gaat rijden, dan kunnen ze de verkeerde rijders tenminsten op hun vingers tikken. Het liefs met een vlink geldbedrag. Of zoals in Duitsland een punten rijbewijs instellen. Daar is het zo als je een keer iets verkeert doet kost je dat een punt. Met meerdere punten ben je je rijbewijs voor een periode kwijd, rij je dan toch kom je in de (bak) gevang.

jo
Plaats reactie