Denkende aan mogelijkheden voor het ombouwen van een 110 softtop naar een camper uitvoering kwam ik op het volgende idee:
Een auto die voldoet aan alle camper eisen, maar met een softtop als dak/wanden.
Ik zal volgende week de belastingdienst benaderen met deze oplossing om na te gaan wat hun idee is.
Maar nu alvast de vraag:
Wat zijn jullie ideeen ?
De inrichting is geen probleem, het keukenblok kan in een mooie afsluitbare kast geplaatst worden en hoeft met de 60 centimeter hoogte bijna niet boven de rand van de bak uit te steken (de rest van het keukenblok kan gebruikt worden als opbergruimte).
De dak verhoging kan uit het stoffen dak steken en met een paar stokken opgezet worden (de hoogte is meet dan 130 centimeter, dus volgens mij kan ik volstaan met een verhoging van 100 bij 90 centimeter).
Ik wil graag een softtop blijven rijden (cabrio), en daarbij denk ik dat dit een zeer goedkope oplossing kan zijn.
Wie weet er beren voor op mijn weg ?
Groet
De softtop camper
Re: De softtop camper
Nou ja,
dat is een 110 softtop natuurlijk al.
Ik wil het bungalow frame dat achterop staat iets uitbouwen, wel verwijderbaar natuurlijk: de dakverhoging.
Groet
dat is een 110 softtop natuurlijk al.
Ik wil het bungalow frame dat achterop staat iets uitbouwen, wel verwijderbaar natuurlijk: de dakverhoging.
Groet