Beste prikkers,
ik wilde in mijn serie 3 een weber carb plaatsen; oude zenith eruit, nieuwe erop plaatsen...maar dat ding past niet! de gaten van het inlaat stuk komen niet overeen met de gaten in de weber. Hoe los ik dit op?
Bestaat er iets van een setje om het op elkaar aan te laten sluiten? Of moet ik grof gaan worden met boren etc.
Ik weet dat er mensen zijn die dit al gedaan hebben dus kom aub maar met de tips.
Alex
weber carb past niet!
Re: weber carb past niet!
alex
er moet een pas stukje tussen je carb, en het spruitstuk.
als het goed is staan de bevestegings gaten 1/4 verdraaid van elkaar.
ik weet niet waar je je weber hebt gekocht maar een beetje dealer had je dat wel kunnen vertellen.
gr arjan
SIII 109 1980 benzine
er moet een pas stukje tussen je carb, en het spruitstuk.
als het goed is staan de bevestegings gaten 1/4 verdraaid van elkaar.
ik weet niet waar je je weber hebt gekocht maar een beetje dealer had je dat wel kunnen vertellen.
gr arjan
SIII 109 1980 benzine
Alex,
Er zijn nogal wat verschillende types Weber carburateurs. Welk type probeer je te monteren ? Heb je hem speciaal voor LandRover gekocht of heb je hem uit een andere auto gehaald met het idee om hem op je LR te monteren.
Mvrgr, Hugo
Er zijn nogal wat verschillende types Weber carburateurs. Welk type probeer je te monteren ? Heb je hem speciaal voor LandRover gekocht of heb je hem uit een andere auto gehaald met het idee om hem op je LR te monteren.
Mvrgr, Hugo
Het zelfde probleem gehad, je moet het onderstukje van de zenith overzetten op de weber en dan past hij wel. ( het moet wel een weber zijn voor een Laro)
Probeer maar uit en het zeker lukken. geluk !!!
Probeer maar uit en het zeker lukken. geluk !!!