Nieuwwaarde LR 110 in 1990?
Nieuwwaarde LR 110 in 1990?
Met de laatse Grijs Kenteken-berichten in het vooruitzicht ga ik maar even uitrekenen wat de kosten van omkeuren zijn. Weet iemand de catalogusprijs van een grijs kenteken 3 drs LR 110 2.5na diesel in 1990?
gr, Chris (een beetje in paniek nu...)
gr, Chris (een beetje in paniek nu...)
Re: Nieuwwaarde LR 110 in 1990?
Een 110 hardtop (grijskenteken) was inclusief BTW iets van Æ’ 53.100,-. Dit is de waarde die ik ooit van Land Rover op heb gekregen voor mijn 110 hardtop (grijs) uit 1991.
Ik zou nog maar even wachten met omkeuren tot het echt zover is.
Je weet maar nooit wat er uit gaat komen.
Je weet maar nooit wat er uit gaat komen.
Denk erom dat je een "uitgeklede" legerversie hebt. Die zijn lang zo duur niet geweest als een burger uitvoering
mag jullie er even op wijzen dat de dames en heren halve wegen de jaren 90 ook het idee hadden om er wat aan tedoen, volksstammen bouwde hun auto om tot geel. een jaar later werd het stilletjes weer terug gedraaid. had geloof ik wat te maken met regelgeving van europa. .......soms heb je er wat aan.
Deze zijn echter ook nooit via de dealers te koop geweest.
Toen ik in 1987 een nieuwe 110 grijs kenteken kocht kostte hij rond de fl.40.000,-
Andries
Andries
Ik zou eerder zeggen 'een AANgeklede' legeruitvoering (Standkachel, snorkel, beschermplaten, 24V, oorlogsverlichting...)
Maar goed, hoe kom ik aan de nieuwwaarde van de leger-uitvoering uit 1990?
gr, Chris
ps: ik wacht nog af, maar ben wel wat ongerust.
Maar goed, hoe kom ik aan de nieuwwaarde van de leger-uitvoering uit 1990?
gr, Chris
ps: ik wacht nog af, maar ben wel wat ongerust.
De ANWB kan je precies vertellen wat de verkoopprijs van de auto was.
Wat ik nu schrijf moeten jullie als niet gelezen beschouwen.
De douane beschikt niet over informatie waar de nieuwwaarde van de auto zou uit kunnen blijken. Dus afronden naar beneden is geen punt.
Denk er aan dat de BPM wordt berekend over de kale catalogusprijs. Dat is de verkoopprijs zonder fiscale toeslagen.De verkoopprijks is kortweg 45,2% hoger ten opzichte van de catalogusprijs.
Afijn er is een rekenformule.
Succes, Paul
Wat ik nu schrijf moeten jullie als niet gelezen beschouwen.
De douane beschikt niet over informatie waar de nieuwwaarde van de auto zou uit kunnen blijken. Dus afronden naar beneden is geen punt.
Denk er aan dat de BPM wordt berekend over de kale catalogusprijs. Dat is de verkoopprijs zonder fiscale toeslagen.De verkoopprijks is kortweg 45,2% hoger ten opzichte van de catalogusprijs.
Afijn er is een rekenformule.
Succes, Paul